پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 11231
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ |
معاون سیاسی فرماندار سرپل ذهاب:

۹۴ راس دام قاچاق در نوار مرزی سرپل ذهاب کشف شد

معاون سیاسی فرماندار سرپل ذهاب از کشف ۹۴ راس دام قاچاق در نوار مرزی سرپل ذهاب خبر داد.
۹۴ راس دام قاچاق در نوار مرزی سرپل ذهاب کشف شد

حسن پیرکرمی امروز در گفتگو با خبرنگار شهرروشن در سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: ۹۴ راس احشام در معبر رودخانه هواسان هفته جاری در نوار مرزی این شهرستان توسط ماموران مرزبانی ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب کشف و ضبط شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب افزود: این تعداد دام سبک با هوشیاری پرسنل هنگ مرزی پاسگاه باویسی حوزه استحفاظی سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی توسط افراد سودجو در حال خروج از کشور بود، که کشف و ضبط و در این رابطه برای تحقیقات بیشتر پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: این دام ها از نوع نر و پرواری هستند و قاچاقچیان قصد داشتند آنها را به عراق صادر کنند، که با رصد و هوشیاری نیروهای هنگ مرزی، قاچاقچیان موفق به خروج دام ها از کشور نشدند.

پیرکرمی تصریح کرد: باتوجه به اینکه پلاک گذاری بیشتر برای دام های مولد انجام می شود از این رو قاچاق در بحث دام های نر و پرواری اتفاق می افتد که البته طبق گفته متولیان به منظور جلوگیری از قاچاق احشام، دام ها مصادره شده و برای قاچاقچیان جریمه نقدی نیز لحاظ می شود.

انتهای پیام/ت. م

نویسنده : Saeed Moradi | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.