پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 10949
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ |
امروز انجام شد

بازدید هفتگی شهردار کرمانشاه از تقاطع شهید سلیمانی

شهردار کرمانشاه به همراه معاونان عمرانی و فنی از روند تکمیلی پروژه تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی بازدید کرد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، سعید طلوعی به همراه جمعی از معاونان و مدیران شهرداری از تقاطع در حال ساخت سپهبد شهید سلیمانی بازدید و از نزدیک در روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.
شهردار کرمانشاه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی خوشبختانه پروژه با سرعت مطلوبی در حال پیش رفتن است و امیدواریم تا شهریور ماه کار عرشه ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: زیرگذر پروژه را هم داریم که به خاطر وجود معارض تاسیساتی خطوط آب و برق و گاز کمی تاخیر داشت که با همکاری خوب این دستگاه های خدمات رسان این مسائل هم در حال حل شدن است و ساخت زیرگذر هم همزمان با عرشه ها تا شهریور به بهره‌برداری می‌رسد و سپس مواردی چون زیباسازی و آسفالت پروژه انجام خواهد شد.
طلوعی گفت: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه بزرگی در غرب کشور است، که آبروی شهر محسوب می‌شود و در صورتی که مشکلی پیش نیاید تا ۲۲ بهمن به بهره برداری کامل خواهد رسید.
شهردار کرمانشاه گفت: هر مرحله از پروژه که تمام شود برای رفاه حال شهروندان بازگشایی خواهد شد، اما تا تمام مسائل آن چون نورپردازی و آسفالت و گلکاری انجام نگیرد آن را افتتاح کامل نخواهیم کرد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.