پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 10697
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ |
با حکم شهردار کرمانشاه:

مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه منصوب شد

مراسم معارفه مدیرکل جدید اجرائیات شهرداری کرمانشاه با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در اقدامی مدیر اجراییات شهرداری و قائم مقام وی را در راستای وفایع پیش آمده در شهرک فدک از سمت‌هایشان برکنار و مدیرکل جدید اجرائیات شهرداری را منصوب کرد.
براساس این گزارش، طلوعی شهردار کرمانشاه طی حکم ابلاغی، شیرزاد عباسی را به عنوان سرپرست جدید اداره اجرائیات معرفی و منصوب کرد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و جدید این اداره با حضور کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمانشاه در سالن جلسات معاونت خدمات شهری برگزار شد.
کریمی در این مراسم اظهار داشت: وقایع اخیر شهرک فدک سبب اندوه و نگرانی مجموعه شهرداری و شهروندان کرمانشاهی شد، اما این نکته را در نظر داشته باشیم که قضاوت و صحت اتفاقات پیش آمده بر عهده مراجع قضایی است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمانشاه با اشاره به سوابق درخشان عباسی مدیر جدید اجراییات شهرداری کرمانشاه، ادامه داد: حوزه اجرائیات سختی‌های خودش را دارد که با بررسی‌های به عمل آمده توانمندیهای لازم را برای مدیریت این حوزه در عباسی دیده‌ام.
گفتنی است، در پی اتفاقات چند روز گذشته در خصوص اقدامات اداره اجرائیات شهرداری در شهرک فدک کرمانشاه، مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه و قائم مقام وی با حکم دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه برکنار شدند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.