پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 10691
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ |
با حکم شهردار کرمانشاه:

قائم مقام و مدیراجرائیات شهرداری کرمانشاه عزل شدند

مدیراجرائیات شهرداری کرمانشاه و قائم مقام این اداره با حکم شهردار کرمانشاه از سمت خود عزل شدند.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه و قائم مقام وی در پی ماجرای شهرک فدک و جان باختن زنده یاد آسیه پناهی از سمت خود عزل شدند.
براساس این گزارش، ۳۰ اردیبهشت سال جاری اجراییات شهرداری کرمانشاه در اقدامی عجیب و شیوه نامناسب در برخورد با متخلفان و متصرفان اراضی که طی آن ۶ الی هفت خانوار بدون مهلت قبلی و با استفاده از اسپری فلفل و رفتار خشونت آمیز که منجر به جان باختن یکی از اهالی این منطقه شد، که آلونک ۳۰ الی ۴۰ متری را به عنوان سرپناه و با مراجعه به شهرداری ساخت و ساز کرده بود.
واقعه دلخراش جان باختن آسیه پناهی یکی از اهالی شهرک فدک که در فضای مجازی با عنوان پیرزن کپرنشین خبرساز شده، دل هر انسانی را به درد آورد و کاربران به نوع برخورد بی رحمانه اجراییات با اهالی این شهرک واکنش های متفاوتی را نشان دادند و خواستار اجرای قانون و ورود جدی دستگاه قضایی به این موضوع شدند.
مسؤولان شهرداری کرمانشاه ضمن اعلام این خبر به شهر روشن، از پیگیری واقعه شهرک فدک و بررسی زوایای آن برای برخورد جدی با اجراییات و همچنین رسیدگی به پرونده متصرفان اراضی و رفع اختلافات با اداره اوقاف بر سر مالکیت زمین ها خبر دادند.
گفتنی است، غلامرضا شهبازی مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه و هاشم رستمی قائم مقام وی با حکم طلوعی شهردار در پی ماجرای تاسف بار تخریب منزل پیرزن کپرنشین شهرک فدک که منجر به جان باختن آسیه پناهی شد، عزل و برکنار شدند.
انتهای پیام/ ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.