پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 10501
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ |
مدیر پروژه تقاطع «سپهبد شهید سلیمانی» کرمانشاه:

تقاطع غیرهمسطح «سپهبد شهید سلیمانی» امسال بهره‌برداری می‌شود

مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح «سپهبد شهید سلیمانی» کرمانشاه از بهره‌برداری این پروژه تا اواخر سال جاری خبر داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، محمد پورداد عصر امروز در مراسم بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری کرمانشاه که با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح «سپهبد شهید سلیمانی» امسال بهره‌برداری خواهد شد.
مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح «سپهبد شهید سلیمانی» کرمانشاه گفت: تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) ۱۴ حرکت دارد که ۸ حرکت آن غیرهمسطح و ۶ حرکت هم سطح در حال اجرا است، مسیر زیر گذر پروژه به طول ۵۰۰ متر و عرض ۲ لاین ۱۲ و ۱۶ متری در دست تکمیل قرار دارد و ۶۰ درصد پیشرفت زیرگذر انجام گرفته است.
این مسؤول ادامه داد: در مجموع این پروژه بالغ بر ۱۱۰ هزار متر مکعب خاکبرداری داره و سه هزار ۷۰۰ تن میله گردفودلادی در آن به کار رفته و بالغ بر ۳۷ هزار مترمکعب عملیات بتن ریزی دارد.
پورداد تصریح کرد: پلی که در این پروژه واقع شده مسیر شرق به غرب و غرب به شرق را به هم متصل می‌کند، که به طول ۶۴ متر و عرض ۲ لاین ۲۵ متری و ۱۸ متری اجرایی شد و در اردیبهشت امسال به افتتاح رسید.
وی یادآور شد: جلسه ای در دفتر فنی استانداری برگزار شد و طی آن همه نمایندگان دستگاه های اجرایی حضور داشتند از جمله مدیرعامل شرکت آبفا، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز، شرکت مخابرات و شرکت زیرساخت، مدیران فرودگاه، معاونت شهرداری بودند که طی جلسه فوق هماهنگی های خوبی انجام شد و به کمک استانداری کرمانشاه و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی ان‌شاءالله قرار شد معارضان پروژه به سرعت رفع شوند.
این مسؤول تاکید کرد: دغدغه های پلیس راهور نیز مربوط به انحرافات ترافیکی اجرایی پروژه تقاطع شهید سپهبد سلیمانی بود، اما در کلیت پروژه هیچگونه مشکلی وجود ندارد و یکی از بهترین پروژه‌های استان کرمانشاه محسوب می‌شود.
مدیر پروژه تقاطع غیر همسطح «سپهبد شهید سلیمانی» کرمانشاه با اشاره به اینکه برآورد نهایی طرح رقمی بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار داشت: تامین اعتبار دولتی انجمن شده و اعتبارات جاری در دست پیگیری است و امیدوار به کمک های استانداری برای به نتیجه رسیدین این طرح هستیم، همچنین پیگیری های شهرداری کرمانشاه موثر بوده است.
فیلم مصاحبه| تقاطع غیرهمسطح «سپهبد شهید سلیمانی» امسال بهره‌برداری می‌شود
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.