پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 10497
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ |
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

بزرگترین گلخانه شهر کرمانشاه راه‌اندازی شد

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از راه‌اندازی بزرگترین گلخانه شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، خسرو عیسائیان، ظهر امروز در مراسم بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری کرمانشاه که با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: کمیسیون فضای سبز شهرداری کرمانشاه با مساعدت حوزه نظام کشاورزی پروژه های شهری را در بهبود فضای شهر مطرح می‌کنیم.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در بسیاری از نقاط شهر که نیاز به زیباسازی با گل و گیاه دارند، از قبل مشخص می‌شوند، هرجایی که نیاز باشد دستور کار در حوزه مربوطه به صورت جهادی و ضربتی قرار می‌گیرد.
این مسؤول یادآور شد: اکنون در پارک شرقی کرمانشاه گلخانه ای در حال احداث است، همچنین خرید گل و گیاه در ایام عید با مناقصه حضوری و کمترین قیمت صورت گرفت، چرا که در فصول سال نیاز به ایجاد فضای سبز و گیاه کاری داریم.
وی تاکید کرد: قیمت گیاهان فضای سبز را با استفاده از مناقصه کاهش چشمگیر دادیم و باتوجه به تورم نسبت به ۷ سال گذشته ارزان تر خریداری کردیم و امسال را نه به خرید گل و گیاه اسم گذاری کردیم.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: بزرگترین گلخانه و نمایشگاه دائمی گل و گیاه در پارک شرقی کرمانشاه و نزدیکی طاقبستان و امام زاده ابراهیم(ع) به مساحت بیش از ۱۰ هزار متر که قبل نیمه کار بود را امسال با همت شهرداری کرمانشاه به سرانجام رساندیم و در حال حاضر به صورت جهادی در حال تکمیل است تا حتی خرید یک نشاء را هم از دیگر استان ها نداشته باشیم و آن را در شهر خودمان تهیه و پروش دهیم.
فیلم مصاحبه| بزرگترین گلخانه شهر کرمانشاه راه‌اندازی شد
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.