پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 10505
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ |
معاون شهرداری کرمانشاه مطرح کرد

آغاز عملیات اجرایی تقاطع میدان سپاه کرمانشاه

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به تعریض پل مدافعان حرم، گفت: تقاطع میدان سپاه شهر کرمانشاه در حال اجرا است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، حمید اعتصام فر عصر امروز در مراسم بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهرداری کرمانشاه که با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی استان برگزار شد، اظهار داشت: تعریض پل مدافعان حرم و آغاز عملیات اجرایی تقاطع میدان سپاه کرمانشاه در دست اجرا است.
معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: ۲ پروژه را همزمان باهم آغاز کردیم که اولین آن پروژه تقاطع امام حسین علیه السلام است، که در اردیبهشت ۹۶ استارت خورد و در مرداد ۹۸ به بهره‌برداری رسید.
این مسؤول افزود: عملیات اجرایی تقاطع امام خمینی(ره) نیز از مرداد ۹۸ شروع شد و ۹ ماه است که ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
اعتصام فر ادامه داد: از طرفی پروژه میدان سپاه پاسداران نیز از فروردین امسال در دست انجام و در حال کار است، که هر ستون ۲۵ تا ۳۲ متر ارتفاع دارد و چند برابر آن زیر زمین ستون زده می‌شود.
معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: پروژه تقاطع وکیل آقا نیز در دست مطالعه و طراحی نقشه قرار دارد، به اضافه اینکه تعریض پل مدافعان حرم و طرح اجرایی کمربندی غربی از الهیه به سمت میدان امام حسین علیه‌السلام برای رفع ترافیک شهری را در دست اقدام داریم و ظرف مدت ۲ ماه آینده به عملیات اجرایی خواهند رسید.
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.