پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 10400
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ |
رئیس سازمان صمت کرمانشاه خبر داد

توزیع هزار تن سهمیه شکر تنظیم بازار در کرمانشاه

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه از توزیع هزار تن سهميه شكر تنظيم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه بر لزوم همکاری صنایع تولیدی قند و شکر با مجموعه سازمان صمت تاکید و اظهار داشت: تاکید کرد و افزود: تشکل های خصوصی به عنوان بازوان توانمند این سازمان فعالیت دارند و به شایستگی خدمت رسانی می‌کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه خانه صنعت و معدن به عنوان یکی از تشکل های خصوصی توانسته برخی مشکلات واحدهای تولیدی استان را مرتفع کند، گفت: مجموعه خانه صنعت و معدن از جنس خود آنها است و در رفع مشکلات واحدها پای کار هستند.
این مسؤول به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و اقدامات صمت کرمانشاه در این زمینه اشاره و تصریح کرد: مقرر شده هزار تن از سهمیه شکر به استان کرمانشاه با هدف تنظیم بازار تزریق و توزیع شود.
وی با بیان اینکه توزیع این کالا در چارچوب سیاست های کارگروه تنظیم بازار استان و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا خواهد بود، متذکر شد: این سهمیه باید به صورت بهداشتی و بسته بندی شده در اختیار مردم قرار بگیرد و به مصرف برسد.
دارابی ادامه داد: واحدهای تولیدی که ظرفیت بسته بندی دارند بایست در کمترین ترین زمان لازم بتواند ضمن بسته بندی شکر اختصاص یافته، آن را در شبکه های توزیع تعریف شده از سوی کارگروه تنظیم بازار استان کرمانشاه قرار دهند.
این مسؤول به لزوم تسریع این سهمیه برای استان کرمانشاه اشاره و اظهار داشت:
حواله های شکر با مهلت اعتبار یک روزه صادر می‌شود، بنابراین واحد تولیدی موظف است در همان روز نسبت به جذب سهمیه اقدام لازم را دستور کار قرار دهد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تاکید کرد: واحدهای تولیدی قند بیستون و اسلام آبادغرب بخشی از سهمیه شکر خود را در اختیار واحدهای قند ریز استان قرار دهند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.