پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 10366
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ |
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه:

معابر شهر کرمانشاه خط کشی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از آغاز عملیات خط کشی معابر سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

محسن ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از آغاز َ‌خط کشی معابر سطح شهر کرمانشاه خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه طرح فوق با توجه به آغاز سال جدید و تاکید ویژه شهردار کرمانشاه بر موضوعات ترافیکی است، گفت: عملیات خط کشی معابر درجه یک و درجه ۲ سطح مناطق کرمانشاه خط‌کشی خواهند شد.
وی به جزییات این تصمیم و با همت شهردار منطقه ۲ کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: معابر اصلی و فرعی این منطقه که یکی از مناطق پر تردد و پر اهمیت از حیث بار ترافیکی است در دستور کار خط کشی قرار گرفت.
ارجمندی با یادآوری اینکه منطقه دو شهر کرمانشاه نخستین منطقه برای خط کشی معابر بود، افزود: در صورت مساعد بودن وضعیت روسازی تمامی مناطق باقی مانده به نوبت در شهر کرمانشاه خط کشی می‌شوند.
این مسؤول با بیان اینکه خط کشی معابر کرمانشاه توسط خودرو اتوماتیک انجام می‌شود، ادامه داد: در منطقه ۲ به متراژ ۲۰ هزار متر خط کشی صورت گرفته است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بیان کرد: نوع رنگ به کار رفته در خط کشی معابر از رنگ های نانو است که در شب درخشندگی و در دراز مدت ماندگاری بالایی را دارد.
ارجمندی با تاکید بر اینکه متراژ تمامی معابردرجه یک و درجه ۲ سطح مناطق هشت گانه حدودا ۱۹۴ کیلومتر است، اظهار داشت: تا اواسط تابستان عملیات خط کشی به اتمام خواهد رسید.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.