پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 10266
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ |
مدیردفتر نمایندگی رضوی در کرمانشاه خبر داد

تجلیل از کادر درمانی ۸ بیمارستان در کرمانشاه/ ۲۳۰۰ غذای تبرکی توزیع شد

مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: رایحه دل انگیز مهر رضوی با طبخ و توزیع بیش از 2 هزار و 300 دست غذای متبرک در هشت بیمارستان استان کرمانشاه جاری شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سیدمحمد جعفر امامیان در جمع اصحاب رسانه استان از توزیع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دست غذای متبرک در هشت بیمارستان استان خبر داد.
.
مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه خادمیاران در روز جمهوری اسلامی از مجاهدان خط مقدم مبارزه با کرونا شهرستانهای استان کرمانشاه تجلیل کردند.
وی با تشریح اجرای این طرح عنوان کرد: همزمان با اعیاد شعبانیه به همت خادمیاران، طرح نسیم مهر رضوی به منظور ایجاد فضای معنوی و بالا بردن روحیه مبارزه با بیماری کرونا دربین بیماران و مدافعان سلامت آغاز شد.
امامیان تصریح کرد: در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین خادمیاران در بیمارستانهای امام رضا(ع)، گلستان و فارابی شهرستان کرمانشاه حضور پیدا کرده و با زمزمه نام علی بن موسی الرضا(ع) و توزیع تبرکات عطر وهوای حریم امن رضوی را جاری کردند.
این مسؤول با اشاره به حضور خادمیاران در بیمارستان های ۵ شهرستان کرمانشاه، گفت: خادمیاران در شهرستان های اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، سنقر، کنگاور و هرسین با حضور در بیمارستان ها از مجاهدین خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر به عمل آوردند.
وی ادامه داد: تاکنون خادمیاران نسیم مهربانی حضرت رضا(ع) را در هشت بیمارستان استان جاری و تبرکات آستان قدس رضوی را همراه با غذای متبرک حضرت رضا(ع) به دست ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از کادر درمانی بیمارستان ها، بیماران کرونایی و سایر بیماران رسانده‌اند.
مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه بیان کرد: در این طرح از ۵۰ نفر از پزشکان، پرستاران و اعضای کادر درمانی استان نیز تجلیل و تقدیر شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.