پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 10262
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ |
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه:

۴۲ هزار ماسک و بسته بهداشتی بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از توزیع ۴۲ هزار ماسک و بسته بهداشتی بین نیازمندان کرمانشاهی خبر داد.

محسن رخصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: خیران نیک اندیش و مراکز نیکوکاری استان در راستای مقابله با بیماری کرونا ویروس پای کار آمده اند و به صورت جهادی اقداماتی را در دستور کار قرار دادند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از تولید ماسک از سوی برخی از خیران و مراکز نیکوکاری استان خبر داد، گفت: بیش از ۴۰ هزار ماسک و ۲ هزار بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده از سوی خیران نیک اندیش تامین و بین نیازمندان کرمانشاهی را توزیع کردیم.
این مسؤول با یادآوری اینکه برخی از خیران و این مراکز طی چند روز گذشته کار تولید ماسک را آغاز کرده اند، ادامه داد: ارزش این ماسک ها،:بسته های بهداشتی و مواد ضدعفونی بیش از ۶۵۰ میلیون تومان بوده که از سوی خیران و مراکز نیکوکاری استان خریداری و تامین شده است.
رخصی دفاتر این نهاد در شهرستان ها و همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک های مردم خیر استان به منظور اهدا به نیازمندان برای مقابله با بیماری کرونا ویروس دانست.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در استان با هدف شناسایی خیران محلات و اهدای کمک های این خیران به نیازمندان راه اندازی شده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.