پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 10058
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ |
با حضور مردم بصیر انجام پذیرفت

فجر آفرینی "سربازان انقلاب" در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمانشاه

جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فجر آفرینان 22 بهمن و سربازان انقلاب اسلامی در خطه پهناور و "چهره زیبای ایران اسلامی" برگزار شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، جشن بزرگ چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال در حالی برگزار شد، که با اربعین سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان شده بود و چقدر صحنه‌های زیبایی از حضور جوانان عاشق شهدا و انقلاب در این راهپیمایی عظیم و خاطره ساز خلق کرد.
براساس این گزارش، مردم عزتمند ایران اسلامی به ویژه استان کرمانشاه با وجود برودت هوا و سرمای شدید، اما با دستان گرم و مهربان زودتر از موعد مقرر به همراه خانواده‌های خود به خیابانها آمدند تا در جایگاه های از پیش شده مشخص بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کنند.
چشم تا چشم کار میکرد وجب به وجب این مسیرها پر از پرچم ایران، پلاکاردهایی با نام و چهره شهید حاج قاسم سلیمانی، تصویر منور رهبر معظم انقلاب اسلامی و بنیان گذار کبیر انقلاب آزین بندی شده بود و آن در دستان کودکان و نوجوانان و بزرگان و فرهیختگانی می دیدیم که حرفشان دفاع از کشور و اتحاد بود.
هرچه ساعت به ۱۰ نزدیک می شد جمعیت پرشورتر و بیشتر به این جمع حماسه ساز می پیوستند تا این تجدد بیعت با صلابت تر برگزار شود و با مشت های گره کرده فریاد تظلم خواهی و استکبار ستیزی آنان بر سر ایادی غرب و شرق بلندتر شود و اعلام انزجار آنان به گوش جهانیان برسد.
جشن چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی امسال هم با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شد و مردم شریف و شهید پرور کرمانشاه همزمان با کشور همصدا با طنین لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه‌ای روحیه والای آزادی، استقلال و استقامت خود را به نمایش گذاشتند.
چهل و یکمین راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ با حضور پر انرژی عشایر، اصناف، دانشجویان، طلاب، روحانیون، اهل تسنن، اهل شیعه، مسیحیان، اهل حق، کارمندان دولتی و خصوصی، دانش آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، بازاریان، اصحاب رسانه، بسیجیان، اقشار و… با اتحاد و انسجام چشمگیر و مثال زدنی برگزار شد.
وجود ماکت های ترامپ جنایتکار، نتانیاهو و برخی سران فتنه در این مراسم که بازیچه کودکان شده بود، خودنمایی می کرد و مردم با کوبیدن بر چهره آن و زیر پا گذاشتن پرچم اشغالگران برای اعلام انزجار خود تصاویر یادگیری می گرفتند و رفتار و اعمال آنان را محکوم کردند.
برپایی نمایشگاه و غرفه های دستاوردهای انقلاب، به ویژه غرفه های هنری از جمله خطاطی سارمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه که برای راهپیمایان جمله “من سرباز حاج قاسم سلیمانی هستم” را می نوشت و مورد استقبال فراوان بود، غرفه حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق توسط مردم که به وسیله “دارت” انجام شد، غرفه امضای یادگاری و… از جمله اقدامات زیبایی بود که از سوی نهادهای فرهنگی و هنری انجام پذیرفت.
انجام ‌گلباران هوایی شرکت کنندگان در ۴۱ سالگرد پیروزی انقلاب ایران اسلامی، گرامیداشت یاد شهدا، پاره، لگدمال و سوزاندن پرچم آمریکا، اسرائیل و انگلیس جنایتکار در حاشیه این راهپیمایی جلو دیگری به مراسم داده بود.
مردم انقلابی به صورت فعال و خودجوش در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، امسال دست نوشته‌های که از قبل آماده کرده بودند با محتوای ارادت به سردار حاج قاسم سلیمانی و دفاع از آرمان های انقلاب و بیانات مقام معظم رهبری به همراه تاکید بر حضور در جشن پیروزی انقلاب را در دست داشتند و شعارهای انقلابی در حمایت و پاسداری از کشور سر دادند.
حماسه سازان و فجر آفرینان راهپیمایی ۲۲ بهمن در این مراسم شعارهای گوناگون انقلابی همچون “حزب فقط حزب علی(ع) رهبر فقط سیدعلی، اسرائیل نابود باید گردد، هیچ غلطی نمی کند بر آمریکا، ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم، در بهار آزادی جای شهدا خالی، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر را فریاد می‌زدند.
گفتنی است، دو مسیر چهار راه مدرس به سمت میدان آزادی و نیز سه راهی ۲۲ بهمن تا میدان آزادی به عنوان ۲ مسیر راهپیمایی سال جاری تعیین شد و این مسیرها با حضور حماسه ساز مردم متدین، متعهد و انقلاب رنگ و بوی عزت و اتحاد را داشت.
انتهای پیام/ت
 

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.