پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 10054
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ |
رئیس انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان:

هنر متعهد نشأت گرفته از انقلاب و آرمان‌های امام است/ خوشنویسی هنری اثرگذار

رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان گفت: هنر متعهد نشأت گرفته از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) است و برای تحقق این آرمان‌ها ضروری خواهد بود.

به گزارش شهر روشن و به نقل از روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان سنقر و کلیایی، داود نیکنام در مراسم تجلیل از خوشنویسان جشنواره قلم که به میزبانی این شهرستان با حضور جمعی از مسؤولان استانی و هنرمندان کشودی برگزار شد، اظهار داشت: هنر متعهد نشأت گرفته از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) است و برای تحقق این آرمان‌ها ضروری خواهد بود.
رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان با تاکید بر اینکه نباید از هنر متعهد غافل بود، گفت: هنر متعهد نشأت گرفته از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و برای تحقق این آرمان‌ها لازم است و این هنر، اثری هنری را خلق می‌کند که در طول تاریخ ماندگار خواهد شد.
نیکنام خوشنویسی را یکی از تاثیرگذارترین عرصه‌های هنر دانست و افزود: بیانات رهبر انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) در مورد هنر خوشنویسی به‌خوبی نشانگر اهمیت این هنر والا است.
استاد خوشنویسی ایران از روند برگزاری جشنواره خوشنویسی سراسری بسیج در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: پس از ارسال و انتشار فراخوان جشنواره خوشبختانه جشنواره با استقبال بی نظیری از سوی هنرمندان عرصه خوشنویسی به ویژه استان کرمانشاه مواجه شد.
رئیس شورای عالی انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان بیان کرد: استان کرمانشاه در این جشنواره خوشنویسی در مقایسه با سایر استان ها به خوبی حضور داشت، لذا این امر و تکلیف را برای ما ایجاد کرد که در برنامه تجلیل از این عزیزان خود ما حضور یابیم و از برگزیدگان جشنواره فوق تجلیل کنیم.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.