پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 10008
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۲۵ |
مسؤول انجمن هنرهای تجسمی حوزه هنری کرمانشاه:

جلسه هم اندیشی "جهانی شدن هنر ایرانی" در کرمانشاه برگزار شد

مسؤول انجمن هنرهای تجسمی حوزه هنری و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: جلسه هم اندیشی "جهانی شدن هنر ایرانی" در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، جلسه هم اندیشی هنرمندان نقاشی و گرافیک با موضوع “جهانی شدن هنر ایرانی” و این طرح که آیا هنرمند در قبال جامعه اش مسؤول است؟ با حضور اساتید و جمعی از هنرمندان هفته جاری در سالن جلسات حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار شد.
زهرا پورخوش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه به تشریح این جلسه هم اندیشی پرداخت و اظهار داشت: این مراسم با حضور هنرمندان هنرهای تجسمی استان در سالروز دهه مبارک فجر برگزار شد و مباحث خوب و ارزشمندی مطرح شد که امیدوارم به نتایج عالی برسیم.
گفتنی است، جلسه هم اندیشی هنرمندان نقاشی و گرافیک با موضوع “جهانی شدن هنر ایرانی” با حضور اساتیدی همچون فریبرز عباسیان، فاطمه موسوی، لیلا رنجبر، نادیا چمنی، طهمورث نوری، حمیدرضا حاجی محمدی در سالن جلسات حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار شد.
فیلم مصاحبه| جلسه هم اندیشی “جهانی شدن هنر ایرانی” در کرمانشاه برگزار شد
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.