پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 4352
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ |
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کرمانشاه خبر داد

ارائه تسهیلات درمانی برای مددجویان بهزیستی در کرمانشاه

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه از اهدای تسهیلات درمانی مجمع خیرین سلامت برای مددجویان بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سیداردشیر شهبازی امروز در نشست با مدیرکل سازمان بهزیستی استان از ارائه تسهیلات درمانی مجمع خیرین سلامت کرمانشاه برای مددجویان بهزیستی خبر داد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت سعی دارد با همه توان و نیروهای خود ۹ در کنار بهزیستی باشد و برای رفع مشکلات مددجویان اقدامات لازم را انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: باید اقدامات و خدمات مناسبی صورت بگیرد که خیرین و مردم برای کمک به بهزیستی پیشگام باشند و کمک های خود را به سمت این نهاد حمایتی سوق دهند.
این مسؤول یادآور شد: مجمع خیرین سلامت در نظر دارد مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات درمانی را به صورت وام قرض الحسنه بدون کارمزد در اختیار تعدادی از مددجویان نیازمند درمان قرار دهد.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این نشست با بیان اینکه جلسه مذکور با مجمع خیرین سلامت در راستای توجه به وضعیت سلامت و بهداشت جامعه هدف برگزار شده است، گفت: جامعه هدف بهزیستی بسیار گسترده است و افراد از زمان قبل تولد با انجام غربال گری ها تا بعد تولد و دوران سالمندی از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.
رضوان مدنی تصریح کرد: بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به موضوع آسیب های اجتماعی است و تلاش ما و همکاران این است که بتوانیم با تدوین برنامه های موثری در این زمینه گام های بلند و موفقیت آمیزی برداریم.
وی با اشاره به اینکه تعداد ۶۰۰ مرکز غیردولتی نیز تحت نظارت بهزیستی استان هستند، افزود: این مراکز به جامعه هدف خدمات رسانی می کنند و بهزیستی از نظر نیروی انسانی و تخصیص بودجه های استانی و ملی با کمبود مواجه است.
این مسؤول بیان کرد: با حضور در اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه اشتغال پایدار و تامین مسکن برای مددجویان به عنوان اولویت کاری مورد توجه بوده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم مددجویان را خودکفا کنیم که با استفاده از استعدادهای خود توانمند باشند.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دست یاری ما به سمت خیرین و افراد با تجربه است، که بتوانند برای رفع مشکلات مددجویان به کمک بهزیستی بیایند.
این مسؤول با اشاره به اینکه سال جاری به لطف خداوند و همکاری خیرین نیک اندیش توانستیم در مراسم گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان را برای رفع مشکل مسکن تعدادی از مددجویان جمع آوری کنیم، اظهار داشت: از همه خیران و مسوولان استان برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر می کنیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.