پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 3782
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شعر و ادبیات, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ |
در بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه:

روز قدس یادآور اتحاد وجدان های بیدار و روشنگر جوامع اسلامی است

سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را مبنی بر دعوت و لزوم حضور باصلابت همه اقشار هنرمند استان در راهپیمایی روز قدس صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای را صادر کرده است.
براساس این گزارش، متن بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در راستای گرامیداشت روز جهانی قدس و دعوت از هنرمندان و هموطنان برای حضور با صلابت در این راهپیمایی عزتمند به شرح ذیل آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با صلوات بر محمد و آل محمد و درود به روح پر فتوح بزرگ پرچمدار انسانیت، بیداری اسلامی و تقوای روزگار ما، حضرت امام خمینی کبیر که وجدان خفته بشریت را از چنگال غفلت و استثمار آزاد کرده است.
بار دیگر روز جهانی قدس، روز شکوه وجدان های بیدار و روز جهانی انسانیت فرا می رسد و ضمیر پاک میهمانان ضیافت الهی، سفر بزرگ خلق بر خلق به واسطه حق و حقیقت را در جلوه کبریایی رمضان به رخ خواهد کشید.
این بیانیه ادامه می دهد: در بیش از چهار دهه ای که از برگزاری روز قدس می گذرد، اتفاق ها و رویدادهای کوچک و بزرگی، سعی داشته حضور حماسی امت اسلام را در آن کمرنگ جلوه دهد، اما آنچه مسلم است روز قدس، روزی بوده که همواره مانند چراغ ایزد فروز، روشن کننده راه ها و رسواکننده دروغ و نفاق بوده است.
طبق بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه: این روشنگری چنان روزگار ما را از تاریکی دجّال گونه رسانه ها بیرون آورده که امروز پرچم رهایی قدس شریف نه تنها به دست اعراب و یا حتی مسلمانان که بر فراز دست های غیر مسلمانان حق طلب و انسان دوست، خودنمایی می کند.

از همین رو است که رویش جوانه های آزادی و آزادگی بر زمین خسته زیتون، چونان خاری در چشم صهیونیسم امروز، پرده تزویر قدرت های استبدادی و استعماری را دریده و حقیقت تازه ای را تحت عنوان” مقاومت تا پیروزی نهایی” فراروی جهانیان قرار داده است.
این بیانیه می افزاید: حقیقتی که بی تردید، حاصل نگرش ژرف و دیدگاه روشنگر منبعث از روز قدس و معمار بزرگ آن است.
روز قدس نمایشگر این حقیقت است و روز به روز آشکارتر می شود که هیچ راهی به جز مقاومت تا رفع کامل تجاوزگری و نابودی اسرائیل منحوس وجود نخواهد داشت. وعده ای که به جز با تقوا، وحدت و روشن بینی تحقق نخواهد یافت.
سازمان بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی استان کرمانشاه، دوشادوش امت اسلام و ملت آزاده و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و ندای مظلومیت، حق طلبی و آزادی خواهی و رهای قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار جهانی سر خواهند داد.
سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.