پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1415
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ |
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب خبر داد

آماده باش شرکت برق منطقه ای غرب برای مقابله با تبعات سیل در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب از آماده باش شرکت برق منطقه ای غرب برای مقابله با تبعات سیل در استان کرمانشاه خبر داد.

علی اسدی امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه از آماده باش شرکت برق منطقه ای غرب و اعضای ستاد مدیریت بحران این شرکت؛ در پی احتمال بارش های چند روز آینده و سیلابی شدن مناطق استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت در روز گذشته به همراه همه پرسنل این دستگاه اجرایی، تصریح کرد: در جلسه فوق مصوب شد که در شرایط فعلی و تا عبور از وضعیت بحرانی، اعضای ستاد بحران شرکت برق منطقه ای غرب به مرخصی نروند.

وی با اشاره به اینکه عوامل شرکت باید از ۹فروردین با به خط کردن تمام تجهیزات و امکانات در میدان و پای کار باشند، تاکید کرد: تلفن های همراه هیچ کدام از اعضا شرکت برق منطقه غرب خاموش و غیر قابل دسترس نباشد.
این مسوول با اشاره به اینکه مدیران باید انتقال سه استان حوزه استحفاظی، چک لیست اقدامات پیشگیرانه خود را مرور و اجرایی کنند، یادآور شد: از مدیران و اعضای ستاد مدیریت بحران برق غرب، هیچ کوتاهی و اشتباهی پذیرفته نیست و همه باید در خدمت رسانی آمادگی کامل را داشته باشند.

اسدی با اشاره به اینکه رصد و نظارت عملکرد اعضا انجام خواهد شد، افزود: بسیج تمام امکانات شرکت برق منطقه ای غرب در راستای مقابله با خسارت سیل در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب ادامه داد: به منظور مقابله با خسارت سیل، تمام امکانات شرکت برق منطقه ای غرب و پیمانکاران طرف قرارداد این سازمان در آماده باش کامل هستند، تا خدمات رسانی مناسبی را به شهروندان ارائه دهند.
این مسوول اظهار داشت: همه مدیران ستادی شرکت در سطح سه استان با بسیج کلیه نیروهای خود و تمامی امکانات موجود از امروز تا خروج سامانه بارشی ضمن هماهنگی با ستاد مدیریت بحران شرکت و بررسی آخرین وضعیت خسارت های احتمالی، هماهنگی لازم را جهت استفاده مناسب و به موقع از امکانات انجام خواهند داد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.