پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 10378
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ |
فرماندار کرمانشاه:

ضربات مهلک پلیس در مبارزه با قاچاقچیان هدر نرود/ لزوم همکاری با نیروهای انتظامی کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه باید ضربات مهلک پلیس در مبارزه با قاچاقچیان هدر نرود، گفت: لزوم همکاری با نیروهای انتظامی کرمانشاه الزامی است.

فضل الله  رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: نیروی انتظامی در سال های اخیر توانسته تعداد زیادی از معتادان متجاهر را جمع آوری کند و در مبارزه با قاچاقچیان تلاش داشته، اما بایست این خدمات هدر نرود و راهکار مناسبی پیدا کرد.
فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر همواره به دنبال راهی برای پیشبرد برنامه ها و اهداف هنجارشکنانه خود بوده و هستند، اما مبارزه نیروهای انتظامی نیز با آنان شدیدتر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پلیس کرمانشاه در سال های اخیر قاطعانه و با همه توان و ظرفیت خود به مبارزه با سوداگران مواد مخدر اقدام کرده است، بیان کرد: حاصل آن اکنون دستگیری حدود ۷ هزار نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر در سال گذشته بوده است، اما مشکل نگهداری آنان در اماکن مربوطه و کمپ ترک اعتیاد را داریم.
این مسؤول ادامه داد: بایست بیش از این پلیس ضربات مهلکی بر پیکره قاچاقچیان مواد مخدر در استان کرمانشاه وارد کند و این زحمات با عدم وجود ظرفیت در اماکن کمپ هدر نرود.
فرماندار کرمانشاه از دستگیری نزدیک سه هزار معتاد متجاهر توسط پلیس در سال گذشته، خبر داد و عنوان کرد: با تلاش های بسیار مجدانه و مجاهدت های پلیس، کشف بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صورت گرفت.
به گفته این مسؤول، مقابله شبانه روزی پلیس با قاچاقچیان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه برای نیروهای انتظامی عاری از خطر نبوده و تاکنون شهدای زیادی در این راه تقدیم شده‌اند.
رنجبر بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان کرمانشاه با پلیس انتظامی در راستای اجرای برنامه های سختگیرانه مبارزه با مواد مخدر اشاره و تاکید کرد: معتادان متهاجر چهره این شهر را مخدوش کرده‌اند و شایسته نیست که پلیس در کارزار مقابله با این سوداگران تنها وارد میدان شود، هرچند دستگیری و جمع آوری معتادان وظیفه پلیس است.
فرماندار کرمانشاه با یادآوری و ارج بر تلاش های فرمانده و پرسنل انتظامی استان کرمانشاه در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در استان و غرب کشور، اظهار داشت: خدمات مجموعه پلیس کرمانشاه برای مقابله با قاچاقچیان و سوداگران قابل تقدیر است و انتظار داریم این مبارزه ها در سال جاری با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی با جدیت اجرا شود.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.