پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 9956
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ |
استاد حوزه و دانشگاه در کرمانشاه:

حضرت فاطمه‌زهرا(س) باب الائمه(ع) است/ لزوم احیای فرهنگ فاطمی و عاشورایی

استاد حوزه و دانشگاه در کرمانشاه حضرت فاطمه‌زهرا سلام الله علیها باب الائمه(ع) و نقطه اتصال با خاندان عصمت و طهارت دانست و گفت: احیای فرهنگ فاطمی و عاشورایی الزامی است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام حسن پاکراه صبح امروز در مراسم تجمع بزرگ سادات عظیم الشان کرمانشاهی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام الله علیها در مسجد میبدی کرمانشاه، برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر (ص) امت اسلامی را با الگویی دینی آشنا کردند، چرا که این بانوی معزز اسلام اسوه و نمونه در عالم هستند.
استاد حوزه و دانشگاه در کرمانشاه بیان کرد: حضرت محمد(ص) ماموریت داشتند، که فاطمه‌زهرا سلام الله علیها را به جهان معرفی کنند.
این مسؤول گفت: ملت ما باید فاطمی و زهرایی باشند، همچنین باید مودت داشته باشیم و قلم خویش را در مقام و روش اسلامی تربیت کرده و به جامعه خدمت کنیم.
وی عنوان کرد: استکبار جهانی برای از میان برداشتن این کشور نیروهای خود را به کار گرفته و سرداران از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس را به شهادت می‌رسانند تا فاطمیه عاشورا و شعایر دینی را از نظام بگیرند، اما نمی‌توانند.
پاکراه تاکید کرد: هریک از ما باید دهه فاطمیه را احیا کنیم و با برگزاری مراسمات معنوی بتوانیم نقشه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنیم، چرا که این شخصیت بزرگوار در زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی حضرت محمد(ص) تلاش کردند.
استاد حوزه و دانشگاه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان درب خانه امیرالمؤمنین علی علیه السلام را از سر فتنه و دشمنی با خاندان عصمت و طهارت به آتش کشیدند و می خواستند مقابل اسلام و ترویج آن ایستادگی کنند.
این مسؤول اظهار داشت: حضرت فاطمه‌زهرا سلام الله علیها باب الائمه(ع) است و هرکه برای احیای فرهنگ فاطمیه فعالیت کند، حضرت صدیقه کبری(س) جبران تلاش های این علاقمندان و دلدادگان را خواهند داشت.
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.