پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9730
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۸:۲۶ |
صبح امروز رخ داد

انفجار یک واحد مسکونی در کرمانشاه

یک واحد مسکونی در میدان فردوسی کرمانشاه به دلیل احتمالی نشت گاز تخریب شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، صبح امروز یک واحد مسکونی در طبقه چهارم یک آپارتمان واقع در میدان فردوسی به دلیل وقوع نشت گاز تخریب شد.
مسلم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه که در محل حادثه حضور داشت، گفت: این واحد مسکونی صبح امروز به دلیل وقوع نشت گاز تخریب و خسارت زیادی به آن وارد شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه افزود: دلیل اصلی حادثه مذکور از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی درحال بررسی است، اما نشت گاز سبب حادثه انفجار در محله فردوسی شده است.
آزادی امروز در حاشیه این رخ داد و در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: متأسفانه حادثه انفجار صبح امروز در میدان فردوسی کرمانشاه سه زخمی داشت که ۲ نفر به صورت سرپایی در محل اقدامات لازم برای آنان صورت گرفت، یک نفر نیز از ناحیه دست دچار شکستگی و به مراکز درمانی منتقل شد.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: واحد مسکونی تخریب شده خالی از سکنه بوده و مصدومان این حادثه از واحد های مسکونی همجوار آن بوده‌اند، همچنین دلیل اصلی حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی درحال بررسی است، اما احتمال می‌رود که نشت گاز دلیل وقوع این حادثه بوده است.
انتهای پیام/ح

نویسنده : حسین مسکنه | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.