پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 9702
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, گزارش تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ |
دبیر ستاد گام دوم انقلاب در کرمانشاه:

کرمانشاه آغازگر گام دوم انقلاب است

دبیر ستاد گام دوم انقلاب در کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به عنوان آغازگر گام دوم انقلاب در کشور شناخته شده است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، رضا فرخشاهی در نشست خبری ستاد مردمی گام دوم انقلاب که هفته جاری برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه آغازگرگام دوم انقلاب است.
دبیر ستاد گام دوم انقلاب در کرمانشاه بیان کرد: توجه به جوانگرایی در مباحث سیاسی الزامی است، لذا بیانیه گام دوم انقلاب سند تمدن سازی است، که در آن تاکید به اصل ما می توانیم و استفاده از ظرفیت جوانان کارآمد کشور در نظام اسلامی و خدمت رسانی به مردم دارد.
این مسؤول عنوان کرد: کرمانشاه افتخار آن را دارد، که آغاز گرگام دوم انقلاب بشود و این حرکت سازنده که ایده جمعی از نخبه گان است، فصلی و انتخاباتی نیست، بلکه می خواهد زمینه های پیشرفت استان را تا افق ۱۴۰۴ ترسیم کند.
وی به معرفی حوزه های گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت، عزت ملی، استقلال و آزادی، سبک زندگی از مهترین موضوعات آن است.
فرخشاهی تشکیل ستاد را گامی مهم برای مطالبه گری مردم در عرصه های مخلتف اجتماعی وسیاسی دانست و تصریح کرد: در تلاش هستیم، تا شرایطی ایجاد کنیم که مردم بتوانند به کاندیدای سالم، صالح وقوی دست یابند و با آگاهی کامل نماینده خود را انتخاب کنند.
گفتنی است، در این نشست، از پوستر ستاد گام دوم انقلاب با شعار (این خانه از ما است) و سایت azmaa.net رونمایی شد.
انتهای پیام/پ

نویسنده : کیومرث پاشایی | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.