پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 9491
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۸:۴۷ |
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد

تشکیل ستاد رسانه‌ای گام دوم انقلاب در کرمانشاه/ اصحاب فرهنگ و رسانه پای کار باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تشکیل ستاد رسانه‌ای گام دوم انقلاب در استان خبر داد و گفت: اصحاب فرهنگ و رسانه در حوزه کارگروه ها و فعالیت جهادی خواهند بود.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد در نشست هم اندیشی گام دوم انقلاب که در سالن جلسات اداره کل ارشاد و اسلامی استان برگزار شد، به رشادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و اظهار داشت: این دستاوردها و اقتدار و عزت کشور به دست این سردار دل‌ها رقم خورده و به همه اقوام و مذهبی تعلق دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی آنچنان وحشتی در دل دشمنان اسلام و نظام انداخت بود که با شنیدن نام ایشان هم حتی پا بر فرار می گذاشتند.
وی گفت: ستادی در استان به واسطه گام دوم انقلاب تشکیل شده و کارگروه های برای تدوین و اجرای آن در حوزه های مختلف تشکیل شده که از بین آنان کارگروه رسانه‌ای ستاد گام دوم انقلاب است و دبیر و مسؤولان مربوطه نیز مشخص شده است.
وی به آماده بودن منشور یا اساسنامه گام دوم انقلاب در استان اشاره و تصریح کرد: روند راه‌اندازی این کارگروه رسانه‌ای با شرح وظایف در حال انجام است و مبحث فضاسازی آن در دستور کار قرار دارد.
این مسؤول با اشاره به بخشی از این منشور شامل تشریح و تبیین گام دوم انقلاب برای اصحاب رسانه، فرهنگ، هنر و رسانه در راستای استفاده از ظرفیت های این حوزه و معرفی بیانیه به آحاد جامعه است.
فاضلی استفاده از تکنیک های روز در حوزه رسانه و فضای مجازی به ویژه در نسل جوان و بانوان به منظور تحقق اهداف مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اشاره و بیان کرد: استفاده از طرفیت های نهادهای مختلف فرهنگی، برگزاری محافل سخنرانی در توسعه آگاهی جامعه، برخورداری از امکانات رسانه‌های مکتوب و الکترونیک، نقش آفرینی در عرصه مدیریت افکار عمومی در چارچوب سیاست های کلی نظام، تشکیل اتاق های فکر متناسب با ظرفیت کارگروه در گام دوم انقلاب از دیگر مفاد منشور های آن است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.