پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 9449
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ |
مسؤول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح

رزمندگان جبهه مقاومت، منافع آمریکا را به خطر خواهد انداخت/ پیروزی ۸ عملیات با فرماندهی حاج قاسم در سوریه

مسؤول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی به یک پختگی رسیده و درسی به آمریکا خواهد داد، که در طول تاریخ بی‌نظیر باشد، رزمندگان جبهه مقاومت در اولین فرصت منافع آمریکا را به خطر خواهد انداخت.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سردار عبدالله عراقی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور خیل عظیمی از کرمانشاهیان و مسؤولان در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی ۸ عملیات با فرماندهی حاج قاسم در سوریه تحقق یافت.
مسؤول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: با تدابیر ایشان و اجرای فرمان ولایت وحشت بزرگی در دل تکفیری‌ها می‌افتاد و این سردار بزرگ بود که پشت استکبار جهانی را به زمین مالید، همانطور که رهبر انقلاب فرمود حاج قاسم سلیمانی چندین دهه در انتظار شهادت بود، به ویژه پس از شهادت احمد کاظمی هر روز انتظار شهادت داشت.
این مسؤول افزود: رزمندگان جبهه مقاومت بسیار به ایشان علاقه داشتند و این هنر ایشان بود که رزمندگان لبنان، سوریه، افغانستان، پاکستان، عراق و ایران را گرد هم آورد، جمع کردن مجاهدین از چندین کشور اسلامی در یک جبهه واحد و برای یک هدف مشخص، کاری بسیار بزرگ است که فقط از توان حاج قاسم برمی‌آمد.
وی بیان کرد: تسلط بسیار بالای سردار سلیمانی در زمین جنگ، شناخت از راهبردها، استراتژی‌ها و تاکتیک‌های نظامی، قدرت سازماندهی، برنامه‌ریزی و فرماندهی، از ویژگی های بی نظیر سردار سلیمانی بود، در سوریه خود ایشان محورها را طراحی می کرد و آنچنان بر منطقه تسلط داشت که در عرض مدت زمانی کوتاه محورهای خودی و دشمن را مشخص می کرد.
این مسؤول عنوان کرد: با هدایت سردار سلیمانی بود که جبهه مقاومت توانست به خوبی در برابر تکفیری ها و سایر گروه‌ها که با حمایت آمریکا و اسرائیل قصد داشتند ریشه اسلام را بزنند، ایستادگی کند، بیش از ۸ عملیات در سوریه انجام شد که با فرماندهی این سردار رشید اسلام به پیروزی ختم گردید، و این کینه از سردار در دل دشمنان مانده بود.
عراقی با اشاره به انتقام خون سردار سلیمانی، گفت: جمهوری اسلامی به یک پختگی رسیده و درسی به آن‌ها خواهد داد که در طول تاریخ بی‌نظیر باشد، رزمندگان جبهه مقاومت در اولین فرصت منافع آمریکا را به خطر خواهد انداخت.
مسؤول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: همه ما دلسوخته ایم اما دشمنان بدانند که در رکاب مقام معظم رهبری مالک اشترهای زیادی تربیت شده‌اند که راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد و این راه به ظهور و نابودی آمریکا، اسرائیل و وهابیت ختم خواهد شد.
انتهای پیام/ح

نویسنده : حسین مسکنه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.