پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 9165
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ |
با حضور جمعی از مسؤولان انجام شد

رصد مشکلات اهالی ساکن در حریم رودخانه "کنی روضان" در کرمانشاه

بررسی مشکلات اهالی ساکن در حریم رودخانه "کنی روضان" با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه انجام گرفت.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و شریفی مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از معاونان و کارشناسان، در محل ساخت و سازه های انجام شده در مسیر رودخانه کنی روضان که در حریم و بستر این رودخانه ساخته شده، حضور یافته و با اهالی و ساکنان منطقه ملاقات و مسائل و مشکلات آنان را مورد رسیدگی قرار دادند.
بر اساس این گزارش، اراضی واگذار شده و ساخت و سازه های مسکونی انجام شده درحریم و بستر رودخانه کنی روضان قرار داشته و این موضوع امروز به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم کرمانشاه خواستار حل مشکلات مردم و ساکنان منطقه شده و از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و مدیر کل راه و شهرسازی خواست تا ضمن رعایت قانون مشکلات اهالی مرتفع شود.
درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ضمن اشاره به حقوق دولت در تعیین حریم و بستر رودخانه ها و موارد قانونی مربوطه، افزود: ما نیز به نوبه خود و جهت رفاه حال ساکنان این منطقه تمام مساعی خود را بع کار خواهیم بست، لذا این امر باید با رعایت قانون، مساعدت مراجع ذیصلاح و نیز بازنگری طرح توسط مشاور همراه شود و پس از آن می‌توان نسبت به رفع مشکلات اقدام کرد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.