پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 9155
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ |
امروز:

ویژه برنامه اهالی یلدا ۹۸ کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد

مراسم ویژه برنامه "اهالی یلدا ۹۸" به همت مرکز شماره دو کانون پرورش فکری شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، ویژه برنامه اهالی یلدا ۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ شهر کرمانشاه عصر امروز در سالن جلسات این مرکز فرهنگی و هنری در کرمانشاه، برگزار شد.
رحمت غلامی در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: مراسم ویژه برنامه اهالی یلدای ۹۸ به همت مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمانشاه برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.
مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه بیان کرد: برنامه های متنوعی از جمله حافظ خوانی، اجرای سرود توسط نوجوانان کانون، اجرای دابسمش با هنرمندی عضو نوجوان کانون، مسابقه فرهنگی و… در این ویژه برنامه اجرا و با اقبال حضار و هنرمندان همراه شد.
وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه هر ساله با یک عنوان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و نواحی آن در دستور کار قرار دارد، افزود: اکثر کانون ها با هنرمندی نوجوانان مستعد و توانمند این آیین ایرانی و باستانی را جشن میگیرند و امثال با عنوان “اهالی یلدای ۹۸” به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شده است.
این مسؤول ادامه داد: بیش از چهل رشته هنری شامل شعر و ادبیات، قصه گویی، نمایش، فیلم، سفال، نقاشی، خوشنویسی، کاردستی، هنرهای بومی، گلیم بافی و… که مختص استان کرمانشاه است از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود، همچنین این فعالیت ها در قالب مباحث فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، اسلامی و… انجام می‌پذیرد.
غلامی از برگزاری جشنواره استانی سرود از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: فراخوان این جشنواره از قبل اعلام شده و آثار مورد داوری قرار گرفته که به منتخبان جوایزی اهدا خواهد شد.
مربی فرهنگی مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه اظهار داشت: قریب ۱۵ الی ۱۷ گروه سرود از بین آثاری که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، از سوی داوران به عنوان آثار برتر انتخاب شده است که به زودی طی اجرای ویژه برنامه به افراد برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.
گفتنی است، این مراسم با اجرای مجری هنرمند و توانمند کرمانشاهی ” سیدنوید ابراهیمی” و با برنامه های متنوع و فرهنگی از سوی هنرجویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ استان کرمانشاه برگزار شد، که از سوی حضار و علاقمندان در این ویژه برنامه مورد استقبال قرار گرفت.
برای دیدن فیلم ۱ لطفا اینجا کلیک کنید
اجرای سرود محلی اهالی یلدا ۹۸ مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه
اجرای دابسمش اهالی یلدا ۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه
حافظ خوانی و مسابقه اهالی یلدا ۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه‌زهرا تکلف‌پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.