پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 8962
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ |
رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

رفع مشکلات اقتصادی در گروه اتمام کشمکش سیاسیون/ بادهای موسمی مردم را محروم نکند

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفع مشکلات اقتصادی در گروه اتمام کشمکش سیاسیون است، گفت: اجازه نمی‌دهیم بادهای موسمی محرومیت خدمات رسانی ایجاد کند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، علی لاریجانی امروز در مراسم افتتاح واحد نخست بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو اظهار داشت: واگذاری کار به شرکت های تخصصی طی دهه های اخیر در کشور صورت گرفته است.
رئیس مجلس شورای چاسلامی به ضریب هوشی در بخش الکترونیک دانشگاه ها و لزوم جهش این رشته اشاره و تاکید کرد: کشور ما نیروی انسانی پخته ای پیدا می‌کند و این سرمایه است.
وی با تصریح اینکه اگر دولت در اصلاح چرخه اقتصادی کشور تلاش کند، بسیاری از موضوعات ملی و تخصصی در کشور ما دستمایه کشمکش های سیاسی نمی‌شود، گفت: دولت بایست در اصلاح چرخه اقتصادی کشور تلاش کند تا مشکل در سرمایه گذاری برطرف شود.
لاریجانی با تشریح اینکه بسیاری از موضوعات ملی و تخصصی در کشور ما دستمایه کشمکش های سیاسی است، متذکر شد: فضا برای تحقق تفکر ملی فراهم نمی شود و این به کشور ما آسیب خواهد زد.
این مسؤول با بیان اینکه باید واقعیت به مردم گفته شود، خاطرنشان کرد: اصلاح در اقتصاد کشور زمانی رخ می دهد که بین مسؤولان درگیری و کشمکش سیاسی به اتمام رسیده باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بایست فضا برای فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم شود، گفت: برنامه ششم در گسترش فضای کار در بخش برق تصمیمات در حد تدوین گرفته‌ایم، اگر آسیب های آن از طرف دولت برطرف شود.
این مسؤول با تاکید بر اینکه نباید به بهانه اجرای اصل ۴۴ قانون برخی امور را به نهادهای غیرتخصصی واگذار کنیم، متذکر شد: این کار تخلف بوده و عقلانی نیست و از ایرادهای دولت تکراراشتباهات قبلی است، همچنین اگر مردم رفتار غیرقابل توجیه را نمی پذیرند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تایید اقدامات وزارت نیرو در حوزه تامین برق، گفت: اجازه نمی دهیم بادهای موسمی که در فضای سیاسی کشور می وزد، مردم را از خدمات رسانی محروم و منزوی کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.