پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 8959
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ |
وزیر نیرو خبر داد

بهره‌برداری از ۶۵ پروژه از آغاز پویش «هر هفته، الف. ب ایران»

وزیر نیرو گفت: از آغاز پویش «هر هفته، الف. ب ایران» طرح تا کنون ۶۵ پروژه با سرمایه گذاری ۵ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: هشتمین هفته از پویش «هر هفته، الف. ب ایران» در استان کرمانشاه صورت گرفت.
وزیر نیرو به بهره‌برداری ۶۵ پروژه با سرمایه گذاری پنج هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان از ابتدای پویش مذکور تاکنون اشاره و عنوان کرد: ۲۱ پروژه با پیش‌بینی‌ سرمایه ۲۹۰۰ میلیارد تومانی کلنگ‌زنی شده است.
این مسؤول از افتتاح چهار پروژه در استان کرمانشاه و طی این سفر یک روزه اشاره و تصریح کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو با ظرفیت ۳۰۷ مگاوات و سرمایه گذاری ۱۳۲۰ میلیارد تومان از مهمترین آن ها است.
اردکانیان به ظرفیت نیروگاه فوق در تامین برق پایدار و اشتغالزایی غیر مستقیم اشاره کرد و گفت: پروژه نیروگاه زاگرس، اسلام آباد غرب و آبرسانی به ۵۵ روستا خدمات رسانی به جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار نفر را دارد.
وزیر نیرو به ۱۳۶۰ میلیارد برای طرح های استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کلنگ‌زنی ۲ پروژه تصفیه‌خانه شهرستان های سنقر و صحنه طی امروز صورت می‌گیرد، که سطح بهداشت عمومی را ارتقا خواهد داد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.