پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 8816
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ |
مسؤول ستاد گام دوم انقلاب در کرمانشاه مطرح کرد

حمایت بانوان کرمانشاهی از حضور نخبگان در بیانیه گام دوم انقلاب

مسؤول ستاد مردمی گام دوم انقلاب در کرمانشاه از حمایت بانوان کرمانشاهی از حضور نخبگان و جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

به گزارش شهر روشن از رضا فرخشاهی در نشست هم اندیشی بانوان برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب که (جمعه، ۸ آذر) در حسینیه مسجد آیت الله میبدی، برگزار شد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب از بهمن ماه سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب مطرح و در آن چشم انداز برنامه ریزی چهل ساله دوم انقلاب تبیین شده است.
مسؤول ستاد مردمی گام دوم انقلاب در کرمانشاه افزود: ما برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی در افق ۱۴۴۰ باید از هم اکنون برنامه‌ریزی کنیم، تا بتوانیم زیر ساخت های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان را به سمت پیشرفت هدایت کنیم و در این راه حضور جوانان، نخبگان و افراد با تجربه بسیار مهم است.
وی به نزدیک بودن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: تفکر حزبی تفکر سنتی و تفکر فردگرایی معتمدین در معرفی کاندیداها دیگر پاسخگو نیست و می بایست یک تفکر سیستمی بر آمده از مردم و جوانان که هم افزایی، شایسته سالاری و هدایت توسط سرمایه های اجتماعی از ویژگی های آن است در انتخابات حاکم شود.
فرخشاهی ادامه داد: به دلیل اینکه انگیزه لازم و کافی برای جوانان وجود ندارد بسیاری از نخبگان جوان با کناره گیری از سیستم های مدیریتی همکاری لازم را انجام نمی دهند و باید با توجه پیشنهاد مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب از نخبه پروری را به طور مناسب با توجه به ویژگی ها و توانمندی های افراد نخبه در زمینه های مختلف بهره‌مند شویم.
این مسؤول عنوان کرد: به عقیده کارشناسان تنها راه نجات کشور تشکیل دولت جوان است و باید برای رسیدن به این هدف، همفکری و همکاری همه اقشار مردم جامعه لازم است وقتی کارها به صورت اجتماعی و گروهی با رویکرد اندیشه های نخبگان جوان تنظیم شود پیشرفت بیشتری در جامعه به وجود خواهد آمد.
فرخشاهی گفت: باید رویکرد ما در گام دوم انقلاب به صورت فرافعال باشد یعنی تمام سیاستگذاری ها به سمت ساخت آینده استان کرمانشاه تا رویکرد پیش فعال و واکنش در برابر تغییرات آینده؛ تا از فرصت ایجاد شده برای پیشرفت در هفت محور سبک زندگی، اخلاق و معنویت، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و سیاست علم وپژوهش و استقلال وآزادی و غیره بهره گیریم.
گفتنی است، در این همایش نمایندگانی از بانوان فعال در عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بر لزوم تلاش بی شائبه و ۲۴ ساعته برای تبیین گفتمان جدید تمدن سازوعملیاتی کردن راهبرهای شبکه سازی، معرفت افزایی و مدیریت سازی تاکید کردند و خانواده معزز شهدا، اصناف، بازاریان و جامعه دانشگاهی حمایت خود را از جریان مردمی گام دوم انقلاب اعلام کردند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.