پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 8820
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گزارش تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ |
شهروندان کرمانشاه با شهر روشن مطرح کرد

اهالی آناهیتا را آب برد، شهرداری کرمانشاه را خواب!

بارندگی ها فصلی اکثر مناطق کرمانشاه به ویژه شهرک معلم را دچار آبگرفتگی کرده و شهرداری منطقه هفت تاکنون اقدام موثری را انجام نداده است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، اهالی شهرک معلم منطقه هفت ظهر امروز طی تماس تلفنی از این رسانه خواستار پیگیری یکی از مشکلات خود در این منطقه شدند و خبرنگار شهر روشن با مراجعه به این شهرک گزارش مطالبات آنان را تهیه کرده است.
براساس این گزارش شهرک آناهیتا (معلم) واقع در خیابان دارو پخش در منطقه هفت که طی ۱۰ سال پیش ساخت و سازهای با مجوز شهرداری را انجام داده‌اند، در سال های قبل به صورت متعدد با مراجعه به شهرداری برای ساماندهی وضعیت معابر کوچه ها باتوجه به بارندگی و آبگرفتگی شدید اماکن این محله درخواست رسیدگی مسؤولان را داشته‌اند، چراکه حتی با باران های سطحی هم راه آب در این مناطق بسته شده و آب به صورت رودخانه وارد منازل اهالی می‌شود.
طبق گفته اهالی این منطقه، تاکنون بارها با نامه به صورت حضوری به شهردار منطقه مراجعه کردند و هربار به طور مقطعی و حتی با دریافت وجهی از آنان آب های سطحی را هدایت کردند، اما طی این سال ها چاره اساسی برای رفع کامل مشکلات مردم این محله اندیشیده نشده است و خسارتهای بسیاری به سبب ورود آب به منازل نیز متحمل شده‌اند.
خبرنگار شهر روشن با اطلاع از این مسئله و درجریان قرار گرفتن موضوع فوق از طریق یکی از اهالی منطقه هفت شهر کرمانشاه به این محله مراجعه کرد و پای صحبت ها و مطالبات مردم این منطقه نشست که گزارش و مصاحبه کامل آن را در ذیل ملاحظه می‌کنید.
فیلم| اهالی آناهیتا را آب برد، شهرداری کرمانشاه را خواب!
خبرنگار این پایگاه خبری، بارها با شهردار منطقه هفت تماس حاصل کرد، اما پاسخی نگرفت و از طریق روابط عمومی و معاونت این شهرداری خواستار پیگیری شد، که با اعزام یکی از عوامل اجرایی به منطقه موضوع در دست بررسی مجدد قرار گرفت، اما پرسنل این سازمان بعد از مراجعه به منطقه و بازبینی از وضعیت، به پاسخ های مبنی بر راهکار مقطعی بسنده کرد، همچنین معاونت این شهرداری برای عبور آب های سطحی و ایجاد کانالی برای هدایت آن وعده های را بیان کرد.
گفتنی است، این پایگاه خبری با راه‌اندازی طرح دو کلمه حرف حساب آماده دریافت پیشنهاد و مطالبات مردم شهر کرمانشاه است و به عنوان تریبون مردمی مشکلات و مسائل مطروحه شهروندان را با مسؤولان درمیان خواهد گذاشت و تا رسیدن به نتیجه نهایی و مطلوب پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن/
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.