پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 8751
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۴۰ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه:

پلیس حافظ اقتدار کشور و امنیت مردم/ آشوبگران جایی در کشور ندارند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس حافظ اقتدار کشور و امنیت مردم است و این موضوع را در جریان اغتشاشات اخیر به خوبی نشان داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: در جریان ناآرامی های هفته گذشته، عده ای از اشرار با سوء استفاده از برخی مطالبه گری مردم دست به اغتشاش و ناامنی زدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: این افراد با تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به مراکز دولتی و حتی شخصی مردم و ایجاد هرج و مرج به دنبال تحقق خواسته های دشمنان بودند، که با حضور به موقع پلیس و نیروهای بسیجی در صحنه، خیلی زود آتش این ناآرامی ها خاموش شد.
جاویدان تصریح کرد: پلیس پس از اتمام قائله درگیری ها و اغتشاشات خیابانی، به شناسایی عوامل اصلی این ناآرامی ها پرداخت و موفق شده تعداد بسیاری از سردسته های عوامل اغتشاش را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی نیز برابر قانون برخوردهای لازم را با اشرار و اغتشاشگران انجام دهد، گفت: بایست دل های مردم که از پس از این وقایع جریحه دار شده، التیام پیدا کند.
این مسؤول با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در راستای برقراری نظم و امنیت، ادامه داد: با همت تک تک همکاران آرامش خیلی زود به شهر کرمانشاه و دیگر شهرهای درگیر بازگشت.
جاویدان یادآوری شد: اقتدار پلیس در مواجهه با آشوبگران بار دیگر صابت کرد ماموران پلیس با جان و دل برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و در این راستا نیز شهدایی مانند شهید “ایرج جواهری” تقدیم کردند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه به حضور پرشور مردم انقلابی و ولایت‌مدار کرمانشاه در مراسم راهپیمایی روز گذشته اشاره و اظهار داشت: آن ها با حضور به موقع خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پیام خود را به گوش دشمنان رساندند.
وی عنوان کرد: بصیرت مردم اتقلابی کرمانشاه یکی از دلایلی بود که دشمنان نتوانستند به اهداف و برنامه های خود در این استان مرزنشین دست یابند، تا ثابت کنند که آشوبگران در این کشور جایی ندارند.
جاویدان فرا رسیدن هفته بسیج را نیز گرامی داشت و تاکید کرد: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) است، که در طول چهل سال اخیر نقش به سزایی در موفقیت‌های انقلاب داشته و در جریان وقایع اخیر نیز به خوبی ظاهر شده است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.