پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 8720
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, بازار سهام, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ |
رمانده انتظامی کرمانشاه:

برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی سخت و قاطع است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: هرگونه برخورد پلیس با اشرار، افراد اغتشاشگر و مخلان نظم و امنیت عمومی سخت و قاطع است و در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان امروز در دیدار با ۲ نفر از اعضای مجمع نمایندگان استان، اظهار داشت: وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت جامعه و برخورد با هرگونه ناآرامی و اغتشاش است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در قائله اخیر ایجاد شده نیز پلیس از همان ابتدا در صحنه حضور داشت، گفت: پس از آنکه مردم با بصیرت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند نیروی انتظامی با قدرت به میدان آمد و توطئه دشمنان را خنثی کرد.
جاویدان خاطرنشان کرد: برخورد با اغتشاشگران و نامن کنندگان فضای جامعه یکی از مطالبات مهم مردم بود، که پلیس برای تحقق این مطالبه قاطعانه پای کار آمد و قاطعانه با اراذل و اوباش برخورد کرد تا مخلان نظم و امنیت عمومی بیش از این نتوانند جولان داده و باعث هرج و مرج شوند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.
وی با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جدا است،  : نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از حمایت مسؤولان استان از اقدامات و برنامه های پلیس نیز قدردانی کرد و گفت: این حمایت ها، سبب ارتقاء روحیه همکاران ما را در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم می‌شود.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : انتظامی کرمانشاه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.