پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 861
  پرینتخانه » اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ |
مسوول کمیته ورزشهای موج سواری کرمانشاه خبر داد

برگزاری نخستین دوره مسابقات "استندآپ پدل" در کرمانشاه

مسوول کمیته ورزشهای موج سواری استان کرمانشاه گفت: نخستین دوره مسابقات استند آپ پدل برد قهرمانی استان به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

پیام یلوه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن از برگزاری نخستین دوره مسابقات استند آپ پدل برد در کرمانشاه خبرداد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر استان ،روز جمعه ۲۴ اسفند ماه ۹۷ در سراب نیلوفر در دو بخش آقایان و بانوان برگزارمی شود.
مسئول کمیته ورزشهای موج سواری استان کرمانشاه افزود ؛ اولین سمینار و کارگاه آموزشی رشته استند آپ پدل برد ، به مدرسی علیرضا رستمی عزت رئیس انجمن موج سواری کشور و دارنده اولین مدرک مربیگری بین المللی استند آپ پدل برد در ایران ، به مدت ۲ روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر بصورت تئوری و عملی با حضور ۳۰ نفر شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان برگزار که دوره تئوری در فرهنگسرای شهرداری و دوره عملی در سراب نیلوفرانجام شد.
یلوه همچنین در خصوص رشته استند آپ پدل برد عنوان کرد ؛ پدل بورد یک تفریح و ورزش آبی پر هیجان به همراه ایجاد حس بی نظیرو تکرار نشدنی آرامش وتقویت عضلات و تعادل بدن است. پدل بورد معمولاً در آب‌های آزاد وبا عبور از بین جزایر و یا سفر از یک منطقه ساحلی به دیگری انجام می‌شود. پدل بورد، در عین حال که بدنی آماده می‌خواهد، ورزشی سرگرم کننده برای بازی و تفریح روی آب است.
 
وی ادامه داد ؛ استند آپ پدل بورد(موج سواری با پارو) یکی از زیر شاخه‌های پدل بورد است. استند آپ پدل بورد، شامل ایستادن روی یک تخته موج سواری سبک و به جلو راندن تخته با استفاده از یک پاروی بلند در مسیر جریان آب است. دو وسیله اصلی مورد نیاز یک تخته موج سواری و یک پارواست.
 
این مسئول بیان نمود ؛ وقتی بر بلندای تخته موج سواری ایستاده‌اید و به آنچه در زیر آب و آنچه درافق است می‌نگرید، لذت منحصر به فردی را تجربه خواهید کرد. دیدن سواحلی مرجانی با رنگ نقره ای که در زیر آفتاب می‌درخشند، بی نظیر است.
 
مسئول کمیته ورزشهای موج سواری استان افزود ؛ استند آپ پدل بورد از بی نظیر ترین ورزش‌ها در فضای باز است. نه تنها تمرین شگفت انگیزی به بدن شما می دهد، بلکه می توانید آن را در آب، زیر آفتاب و در میان برخی از زیباترین مناظر و حیات وحش جهان انجام دهید. جای تعجب نیست که استند آپ پدل بورد از ورزش‌های آبی در حال رشد در جهان است!
وی در آخر سخنان خود گفت ؛ به سادگی صحبت کردن، شکل یک تخته موج سواری تعیین خواهد کرد که کدام یک از آن‌ها باید مورد استفاده قرار گیرند و چه کسی باید از آن‌ها استفاده کند. استند آپ پدل بورد به پنج شکل اصلی در بازار موجود است : همه کاره، مسابقه ای، موج سوار، تفریحی(سیاحتی)، یوگ
انتهای پیام/ت/ح

نویسنده : دبیر سرویس ورزشی: مهدی حشمتی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.