پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 8554
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ |
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه:

معترضان گرانی بنزین صفوف تجمعی خود را از اغتشاشگران جدا کنند

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: معترضان اصلاح قیمت بنزین، صف خود را از اغتشاشگرانی که به اموال عمومی خسارت وارد می‌کنند، جدا کنند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، محمد حسین صادقی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اعتراضات مردم به گرانی بنزین، اظهار داشت: اعتراض شهروندان در چارچوب قانون امری پذیرفته شده است، اما برهم زدن نظم عمومی و تخریب اموال عمومی از روش‌های اعتراض شناخته نمی‌شوند و در قانون، برای آن تعریفی اعمال نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ادامه داد: اعتراض‌کنندگان نسبت به اصلاح قیمت بنزین، صف خود را از اغتشاشگرانی که با حمله به اموال عمومی که با پول مردم و بیت‌المال تهیه شده تخریب و خسارت وارد می‌کنند و نظم جامعه را برهم می‌زنند، جدا کنند.
وی، اقدامات افرادی را که در سطح شهر مبادرت به تخریب اموال عمومی کرده و ساعت‌ها با راه‌بندان مردم را درگیر و معطل می‌کنند، ناپسند دانست و گفت: این اقدامات ناپسند توسط دستگاه‌های انتظامی و امنیتی رصد می‌شوند و همه این افراد شناسایی خواهند شد.
صادقی تصریح کرد: تعرض به امنیت مردم اگر به صورت ساختارمند و ضدیت با نظام باشد، از مصادیق مجازات‌های شدید است و با شدت هر چه تمام‌تر در قانون جمهوری اسلامی با آن برخورد می‌شود.
وی یادآور شد: انتظار داریم مردم همراهی داشته باشند و در صحنه تجمعات اعتراضی اگر به سمت اخلال در نظم کشیده می‌شود، اجازه دهند مدیریت بحران برعهده ماموران انتظامی و ضابطان باشد.
این مسؤول از شهروندان خواست، از ترددهای غیرضروری و استفاده از وسایل نقلیه شخصی جزو در موارد ضروری اجتناب کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.