پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 8550
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

شهادت یک مأمور پلیس در جریان اعتصابات گرانی بنزین در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شهادت سرگرد «ایرج جواهری» از ماموران کلانتری 24 الهیه در جریان اعتصابات عمومی و تجمع های گرانی بنزین و درگیری با برخی اغتشاشگران در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شهر روشن از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: سرگرد «ایرج جواهری» از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه در جریان اعتصابات عمومی و تجمع های گرانی بنزین و درگیری با برخی اغتشاشگران در استان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان ناآرامی‌های روز (شنبه) در کرمانشاه، عده‌ای از اغتشاشگران که مسلح نیز بودند به سمت کلانتری ۲۴ الهیه هجوم برده و قصد تصرف این کلانتری را داشتند.
وی افزود: سرگرد شهید جواهری نیز برای حفظ مقر پلیس به دفاع در برابر مهاجمان پرداخت، اما ناجوانمردانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
این مسؤول ادامه داد: این همکار وظیفه‌شناس، بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافت، اما حوالی ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جاویدان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس برای تامین امنیت جامعه و مردم حتی از جان خود نیز دریغ نکرده و با همه وجود در راه آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند، ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود سبب بی‌نظمی و هرج و مرج شوند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : انتظامی کرمانشاه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.