پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 8301
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ |
همزمان باسالروز امامت امام عصر (عج):

ستاد مردمی گام دوم انقلاب در کرمانشاه آغاز به کار کرد

همزمان با سالروز امامت امام عصر(عج) ستاد مردمی گام دوم انقلاب و تشکیل دولت جوان در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، همزمان با سالروز امامت حضرت مهدی(عج) و در راستای تحقق عملی گام دوم انقلاب بخشی از علما، نخبگان، بزرگان و فرهیختگان کرمانشاهی طی جلسه‌ای بیعت خود را به‌ فرمایش مقام معظم رهبری با محوریت تشکیل دولت جوان و زمینه سازی طلوع خورشید ولایت عظما و ایجاد تمدن اسلامی، اعلام کردند.
براساس این گزارش، طی این نشست که با محوریت حمایت از جوانان متعهد و متخصص کرمانشاهی در عرصه سیاسی و اجتماعی برگزار شد.
 
ت۱
رضا فرخشاهی با اشاره به اینکه این حرکت در راستای تحقق ماموریت رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب شکل گرفته است، گفت: طرح عملیاتی اجرای گام دوم انقلاب اسلامی و تشکیل دولت جوان انقلابی در کرمانشاه با هدف زمینه سازی طلوع خورشید ولایت عظما تدوین شده و کرمانشاه از استان های پیشگام در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه است.
مسؤول ستاد مردمی گام دوم انقلاب در کرمانشاه تشکیل شبکه ای از نخبگان، معتمدین و جوانان کشور، بصیرت افزایی و توانمند سازی و حمایت از جوانان متعهد و متخصص برای حضور در عرصه های سیاسی و انتخابات را از مهمترین راهبردهای این سند راهبردی دانست.
 
ت۲
این مسؤول کرمانشاه را در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در ایجاد دولت جوان، پیشرو و پیشگام دانست و تصریح کرد: پایبندی به ارزش های اسلامی، جوان گرایی، برنامه محوری، مردمی بودن و پرهیز از حزب گرایی، عدالت و مبارزه با فساد، اخلاق و معنویت، مقابله با اشراف گرایی، توجه به محرومان و مستضعفان، پاسخگویی و حمایت از قانون از ارزش های محوری این سند راهبردی خواهد بود.
وی با اشاره به شکل گیری پنج کمیته طرح و برنامه، فرهنگی، منابع انسانی، پشتیبانی و تبلیغات و رسانه در نمودار سازمانی ستاد مردمی، گفت: پیش بینی ۱۲۶ کمیسیون تخصصی و تعریف فعالیت در ۲۶ قشر تخصصی و کمیته هماهنگی دفاتر شهرستانی در این ساختار دیده شده است.
 
ت۳
به گزارش شهر روشن، در این مراسم پروفسور علی الماسی به نمایندگی از دانشگاهیان، حجت السلام والمسلمین کلات پور به نمایندگی از روحانیون، علی اشرفیان به نمایندگی از هیات مذهبی، احسان امامی آل اقا به نمایندگی از ادارت و سازمان ها، ضمن اعلان حمایت خود از فرامان های رهبر معظم انقلاب به تاکید بر بهره برداری از فرصت ایجاد شده برای گفتمان جدید در کشور و حمایت از جوانان پرداختند.
 
ت۴
گفتنی است، در این نشست، سایت گام دوم انقلاب اسلامی در کرمانشاه رو نمایی شد، افراد با حضور در کمیسیون های تخصصی به مصوباتی در خصوص عملیاتی کردن گام دوم انقلاب و تشکیل دولت جوان انقلابی پرداختند، همچنین از نکات قابل توجه می‌توان به حضور افراد با تفکرات فکری مختلف در این نشست اشاره داشت.
انتهای پیام/ح

نویسنده : حسین مسکنه | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.