پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7687
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ |
شهردار کرمانشاه:

روند پروژه‌های عمرانی کرمانشاه با مشکلات مالی متوقف نشد

شهردار کرمانشاه گفت: شرایط سخت مالی روند خدمات و پیشرفت پروژه ها را متوقف نکرده است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سعید طلوعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مدیران مدیریت شهری، اظهارداشت: شرایط مالی سختی طی چند سال اخیر بر شهرداری حاکم است.
شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با وجود این شرایط سخت، با تدبیر و مدیریت مناسب، روند پیشرفت پروژه ها و خدمات رسانی به شهروندان متوقف نشده است.
وی با بیان اینکه با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده‌ایمم اما همراهی و همکاری و صبر و متانت شهروندان کرمانشاه ما را به ادامه کار و تلاش بیشتر دلگرم کرده است، گفت: از تک تک شهروندان به خاطر این همراهی و بردباری قدردانی می‌کنم.
این مسؤول مدیریت شهری را از سازمان های مؤثر در کیفیت زندگی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: بایست با همفکری و به دور از حاشیه موجبات کارایی هرچه بیشتر این نهاد خدمت رسان به شهروندان را فراهم کرد.
طلوعی خدمت بی منت و صادقانه به جامعه شهروندی و ایجاد بستری مناسب در راستای خدمات بهتر و در خور شأن به مردم کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد و افزود: این رویه سبب توسعه و پیشرفت و تعالی شهر خواهد شد.
وی با تاکید بر تفکر فنی و نظارت اصولی بر اجرای طرح‌های عمرانی در کرمانشاه، یادآور شد: سلامت و کیفیت پروژه های عمرانی از قبیل آسفالت، جدول گذاری و بهبود وضعیت معابر و نیز روند مطالعاتی و اجرایی تقاطع های غیرهمسطح و اصلاح هندسی معابر دنبال خواهد شد.
شهردارکرمانشاه به وظایف حوزه معاونت توسعه و برنامه ریزی شهرداری اشاره و عنوان کرد: توسعه در ساختار اداری شهرداری بر حول محور نقش نیروی انسانی و توانمندی آن تحقق خواهد یافت
این مسؤول با تاکید بر اینکه توانمندی منابع انسانی از اهمیت ویژه برخوردار است، ادامه داد: به کارگیری و استفاده از نیروهای خلاق، متعهد و تحصیل کرده در حوزه معاونت توسعه و برنامه ریزی شهرداری حائز اهمیت است.
طلوعی یادآور شد: ایجاد فضای مناسب برای مشارکت در انجام کارهای گروهی و توسعه سرمایه های اجتماعی و طراحی و به کارگیری نظام کارا و اثربخش باید در دستور کار این حوزه قرار بگیرد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.