پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 7660
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ |
معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد

تشرف ۴۸۴ مددجوی کرمانشاهی به مشهد الرضا(ع)

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۴۸۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه امسال با کمک موسسه خیریه دارالاحسان علوی رئوف به مشهد مقدس مشرف می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد با کمک خیران نیک اندیش در قالب طرح شوق زیارت مددجویان تحت حمایت را به مشهد مقدس اعزام می کند.
جمشیدی با بیان اینکه موسسه خیریه دارالاحسان علوی رئوف یکی از موسساتی است که در سال ۹۸ در قالب طرح شوق زیارت مددجویان تحت حمایت این نهاد را به مشهد مقدس اعزام کرده، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه در قالب چهار دوره ۱۷۶ مددجو در استان با کمک این موسسه به مشهد الرضا(ع) مشرف شده اند.
وی ادامه داد: همچنین این موسسه خیریه متعهد شده در نیمه دوم سال جاری ۳۰۸ مددجوی دیگر در استان را به مشهد مقدس اعزام کند .
کامیار جمشیدی با اشاره به اینکه بسیاری از این مددجویان برای نخستین بار است که به پابوس امام هشتم (ع) مشرف می شوند، تاکید کرد: امیدواریم خیران بسیاری با پیوستن به طرح شوق زیارت زمینه ساز اعزام مددجویان زیارت اولی به سفرهای زیارتی شوند.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: مراجعه به سایت الکترونیکی http://shogheziarat.emdad.ir  و یا دفاتر کمیته امداد از راه های مشارکت در طرح شوق زیارت است.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : کمیته امداد
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.