پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7656
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲:۴۵ |
با حکم مدیرمسؤول شهر روشن:

سردبیر "شهر روشن" در کرمانشاه منصوب شد

با حکم مدیرمسؤول شهر روشن، سردبیر این پایگاه خبری و تحلیلی در استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، با حکم فاطمه‌زهرا تکلف‌پور مدیرمسؤول پایگاه خبری شهر روشن، حسین مسکنه به عنوان سردبیر این رسانه در استان کرمانشاه منصوب شد.
خبرنگاری خبرگزاری مهر و شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز، سردبیری خبرگزاری تابناک و مدیریت روابط عمومی کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه، از جمله فعالیت های رسانه ای مسکنه است.
به گزارش شهر روش در این حکم انتصاب آمده است:
بسمه تعالی
سلام علیکم
مسؤولیت و هنر خبرنگاران در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روشن کردن اذهان عمومی همواره ستودنی و بی‌نظیر است و جامعه به وجود خبرنگارانی که در راستای آگاهی بخشی تلاش می‌کنند، افتخار می‌کند.
تلاش خبرنگار در راستای اطلاع رسانی به موقع و رساندن پیام مردم به مسؤولان می‌تواند مصداق امر به معروف باشد، چون پیشنهاد سازنده خبرنگاران امری اساسی و تلاش برای پیشرفت اجتماع از سوی این قشر تاثیرگذار است، اصحاب رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری امین مردم هستند و فعالیت این فرهیختگان در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران قابل تقدیر و ستایش است.
از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و موثق به تصویر عینی از واقعیت همواره تلاش می‌کنید و در راه دستیابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای با رعایت احترام به حق فردی، حفظ حریم و اسرار خصوصی و شئون انسانی که مطابق با قوانین ملی و بین‌المللی مرتبط به حفظ حقوق شهروندی با معیارهای اخلاقی است اهتمام لازم را دارید، کمال تشکر را دارم.

اینجانب ضمن قدردانی از عملکرد و همراهی اندیشمندان و فرهیختگانی همچون حضرت عالی که با ارشاد و همفکری بسیار خویش در راه حقیقت و فعالیت موثر برای بازتاب و انتشار صحیح و به موقع اخبار این دیار انقلابی مساعدت لازم را به عمل می‌آورید کمال تشکر و امتنان را دارم، بنابراین با صدور این حکم به عنوان سردبیر پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه منصوب می‌شوید.
امیدوارم در پناه الطاف الهی و در راه تحقق آرمان های بلند و الهی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق، سلامت و سرافراز باشید.
فاطمه‌زهرا تکلف‌پور
مدیر مسؤول پایگاه خبری شهرروشن استان کرمانشاه
و من الله التوفیق

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.