پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7591
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ |
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه:

تردد از قصرشیرین به خسروی فقط با اتوبوس امکان پذیر است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: تردد زائران اربعین حسینی از قصرشیرین به خسروی فقط با استفاده از اتوبوس امکان پذیر است.

محمدرضا آمویی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: تردد زائران اربعین حسینی از قصرشیرین به خسروی فقط با استفاده از اتوبوس امکان پذیر است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۸ مهر ماه تردد در مسیر قصرشیرین از سه راهی نصر آباد تا خسروی به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران، تنها با اتوبوس درون شهری امکان پذیر خواهد بود.
این مسؤول بیان کرد: تا روز اربعین تردد هر گونه وسیله نقلیه شخصی در این مسیر ممنوع و تردد تنها با وسایل عمومی امکان پذیر است.
وی ادامه داد: زائرین کربلای معلی که با وسیله خودرو شخصی به مرز خسروی مراجعه دارند نسبت به پارک خودرو در پارکینگ های پیش بینی شده در کمربندی شهر قصرشیرین اقدام کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: از محل پارکینگ ها و از سه راه نصر آباد تا خسروی برای زائرین گرامی اتوبوس درون شهری به میزان لازم پیش بینی و نسبت به جابجایی زوار معزز اقدام می‌شود.
این مقام انتظامی خطاب به دلدادگان ابا عبدالله الحسین و زائرین دیار حبیب توصیه اظهار داشت: از زوار تقاضا داریموکه با ماموران انتظامی در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.