پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 7505
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۱۱ |
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان دالاهو:

نمایشگاه "عفاف و حجاب" در دالاهو افتتاح شد

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان دالاهو از افتتاح نمایشگاه "عفاف و حجاب" در دالاهو به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

ویدا سنجابی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ارائه گزارش عملکرد فعالیت های انجام شده طی هفته جاری در سازمان بسیج هنرمندان دالاهو از توابع استان کرمانشاه، اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با موضوع عفاف و حجاب و آثار تولیدی هنرمندان بسیجی در این شهرستان دایر شد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان دالاهو با بیان اینکه هنرمندان آثار خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار دادند، افرود: نمایشگاه عفاف و حجاب در کتابخانه امام صادق علیه‌السلام این منطقه با حضور همه روسا و مسؤولان شهرستان دالاهو افتتاح شد.

وی با یادآوری اینکه بازدید از نمایشگاه فوق برای عموم علاقه مندان آزاد بود، خاطرنشان کرد: هدف این نمایشگاه پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با شعار سال و اهمیت حجاب بوده است.
سنجابی ادامه داد: هنرمندانی از جمله ‌شیرین چرخی، سمیه چرخی، ستاره عزیزی و گوهر حیاتی و… در برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب همکاری لازم را به عمل آوردند.
 

وی بیان کرد: نمایشگاه موضوعی عفاف و حجاب با آثار تولیدی هنرمندان ازجمله عکس دفاع مقدس، چرم دوزی سنتی، آینه کاری، خیاطی، معرق کاری روی انواع چوب، گیوه بافی و… که حاصل دستاورد بسیجیان هنرمندی همچون شیرین چرخی، سمیه چرخی، ستاره عزیزی، گوهر حیاتی و ویدا سنجابی است در محل کتابخانه امام صادق(ع) با حضور امام جمعه و روئسا مسؤولان ادارات شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

این مسؤول یادآور شد: امام جمعه و مسؤولان استانی با دقت از همه دستاوردهای نمایشگاه بازدید کردند و مقرر شد از طریق فرمانداری و امام جمعه شهرستان هدایایی به افراد شرکت کننده اهدا شود.
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان دالاهو اظهار داشت: شرکت کنندگان در برپایی نمایشگاه از فعالان در عرصه های آموزش مهارت های هنری، تعامل با سپاه و بسیج و نیز از اعضای حلقه های صالحین هستند.

این مسؤول با بیان اینکه بازدید برای عموم علاقه مندان تا آخر هفته جاری آزاد است، گفت: هدف از نمایشگاه زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدا و تبیین و ترویج رعایت حجاب و عفاف در بین جوانان است.
سنجابی گفت: طی یک ماه اخیر نیز برنامه‌ای با عنوان تحکیم بنیان خانواده با حضور هفتاد نفر از خواهران بسیجی به همت سازمان بسیج هندمندان دالاهو در نمازخانه حوزه خواهران الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد، در این مراسم کارشناسان مربوطه همچون اصحابی در مورد ازدواج آسان و روابط سازگاری بین زوجین سخنرانی کردند.

این مسؤول به برگزاری محفل انس با قرآن در نخستین روز دفاع مقدس و از سوی حلقه صالحین این سازمان (با مساعدت مهین عباسی) اشاره و عنوان کرد: ثواب قرائت سوره ها به روح مطهر همه شهدای این شهرستان به خصوص شهیدان هشت سال دفاع مقدس اهدا شد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.