پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 7382
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ |
در نخستین روز مهر تحصیلی:

زنگ نماز در مدارس کرمانشاه نواخته شد

زنگ نماز در نخستین روز مهر مدارس تحصیلی با حضور جمعی از مسؤولان در استان کرمانشاه نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، زنگ نماز نخستین مهر تحصیلی ظهر امروز با حضور رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسؤولان استانی نواخته شد.
براساس این گزارش، طی آیین نمادین فوق که با حضور مسؤولان آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی برگزار شد، به بیان مطلبی در مورد نماز برای دانش آموزان پرداختند و بر لزوم اقامه نماز جماعت در مدارس تاکید داشتند.
برنامه های متعدد همچون، ترویج، تقویت و اجرای فرهنگ نماز در مدارس با راهکارهای مناسب برای تشویق و دعوت به نماز دانش آموزان در مراسم مذکور مورد تاکید مسؤولان مربوطه بود.
حجت الاسلام قبادیان در این مراسم اظهار داشت: پایبندی به نماز از سوی ائمه اطهار علیهم السلام همواره مورد توجه و سفارش بوده ‌است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه به تاسی از امام حسین علیه السلام باید نماز در اول وقت خوانده شود، خاطرنشان کرد: افرادی که به امام حسین(ع ) ارادت داشته و ایشان را دوست دارند باید به تأسی از حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام به نماز اول توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.