پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 7339
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ |
به همت بنیاد برکت فرمان امام در کرمانشاه انجام می‌شود

بهره برداری از طرح های اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت در کرمانشاه

مراسم بهره برداری از طرح های اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، آیین افتتاح و بهره برداری از طرح های اشتغال‌زایی، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت طی سفر کاری و دو روزه در استان برگزار شد.
 
براساس این گزارش، طبق طرح فوق بیش از یک هزار و ۳۰۰ طرح اشتغالزایی با ایجاد چهار هزار فرصت شغلی صورت خواهد گرفت.
بزرگترین و مجهزترین مرکز توزیع دارو و مواد غذایی در غرب کشور یعنی استان کرمانشاه توسط ستاد اجرایی بنیاد برکت فرمان امام(ره) افتتاح می‌شود.
قریب یک میلیون و ۵۶۰ پروژه عمرانی و بیش از هفت هزار و ۸۰۰ اقدام حمایتی و اجتماعی توسط این بنیاد در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش شهر روشن، از طرح های اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی بهره‌برداری به عمل خواهد آمد.
بازدید از شهرک صنعتی کرمانشاه، مراسم افتتاح مرکز پخش دارو و مواد غذایی البرز در کرمانشاه، سفر به شهرستان روانسر و روستای حسن آباد، بازدید از گاوداری ۱۰۰۰ راسی کاوات، ملاقات با خانواده معزز شهدا و… از جمله برنامه کاری مخبر در روز اول سفر به کرمانشاه است.
بازدید از سرپل‌ذهاب که در زلزله اخیر دچار آسیب های جدی شده بود، افتتاح مدرسه نصر در این شهرستان، سفر و بازدید از شهر کرمانشاه با هدف بازدید از مرکز نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه نیز از دیگر برنامه های رئیس بنیاد برکت ستاد فرمان امام خمینی(ره) در استان و طی روز دوم خواهد بود.
مراسم اهدای ۳۰ بسته جهیزیه، ۱۰۰ عدد ولیچر، ۱۵۰ بسته لوازم خانگی، هفت هزار بسته نوشت افزار، اعطای ۵۰۰ فقره وام ازدواج ۱۵ میلیون تومانی و افتتاح ۳۰ خانه ورزش احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و در محل شهرک های صنعتی کرمانشاه انجام می‌پذیرد.
افتتاح ۱۲ مدرسه برکت با ۱۶۰ کلاس درس به ویژه در مناطق زلزله زده استان طی اول و دوم مهر سال جاری، افتتاح و بهره‌برداری از ۱٫۳۰۰ طرح توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی اجتماع محور برکت با ایجاد بیش از سه هزار و ۶۴۰ فرصت شغلی از جمله ایجاد ۳۱۵ طرح در مناطق زلزله‌زده برای زنان سرپرست خانوار در ۲ مهر سال جاری از جمله اقدامات در دستور کار است.
 
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه زهرا تکلف پور | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.