پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 7342
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ |
مدیرعامل شرکت البرز شهرک های صنعتی کرمانشاه:

۸۰۰ میلیارد تومان طلب از دولت داریم/ خدمات رسانی به زوار اربعین

مدیرعامل شرکت البرز شهرک های صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 800 میلیارد تومان طلب هزینه های دارویی از دولت داریم، گفت: در ایام اربعین خدماترسانی به زائران اربعین حسینی را داریم.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، عقیل آرین نژاد در آیین افتتاح و بهره‌برداری طرح های اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در کرمانشاه که با حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در محل شهرک های صنعتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شرکت پخش البرز با بیش از ۴۰ سال خدمتگزاری در صنعت پخش، فراز و نشیب های بسیاری بر خود دیده و روزهای پر فراز و نشیب را تجربه کرده است.
مدیرعامل شرکت پخش البرز شهرک های صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: گستره پخش البرز توجیه اقتصادی ندارد، اما وظیفه خود می‌دانیم اقلام دارویی را به دست مصرف‌کنندگان برسانیم.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر قریب ۸۰۰ میلیارد تومان طلب از دولت داریم و دارو به مراکز درمانی فروختیم اما وصول نشده است، گفت: بارها از مراکز درمانی تقاضای دریافت دارو داشته ایم، اما نگذاشته ایم خدمات رسانی در حوزه دارو و درمان دچار اختلال بشود.
آرین نژاد با بیان اینکه نزدیک ۲۰ سال است توزیع شیرخشک یارانه ای را توسط شرکت پخش البرز انجام می‌دهیم و دست یابی به آن را تسهیل داده‌ایم، ادامه داد: شیر خشک را در همه نقاط کشور توزیع می‌کنیم و به لحاظ کیفیت دارو از نظر تولید تا توزیع آن استاندارهای وزارتخانه های دارو را رعایت کرده‌ایم و خود را متعهد به کار و خدمات رسانی با کیفیت می دانیم.
این مسؤول با تاکید بر اینکه اولین هاب منطقه ای غرب کشور را در کرمانشاه اندازی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: خدمات رسانی شایسته نیز برای زائران اربعین حسینی خواهیم داشت.
وی عنوان کرد: سال های اخیر با وجود رکود حاکم بر اقتصاد جهانی و نیز رکود نسبی در بازار کسب و کار کشور، برای پخش البرز،  توام با موفقیت و پیشرفت عمل کرده‌ایم.
مدیرعامل شرکت پخش البرز با اشاره به اینکه به پشتوانه الطاف الهی و با همیاری کارکنان صادق و پر تلاش شرکت، این روند توسعه و تعالی همچنان تداوم دارد، اظهار داشت: امیدواریم طی سالهای پیش رو نیز شاهد بالندگی و موفقیت روز افزون شرکت پخش البرز از یک سو و خدمت رسانی بیشتر به هموطنان معرز از سوی دیگر باشیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.