پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 7240
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۲۰ |
رئیس فراکسیون گردشگری مجلس مطرح کرد

فرش قرمز برای سرمایه گذاران در کرمانشاه/ مجوز بوم گردی هدفمند صادر شود

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه فرش قرمز برای سرمایه گذاران در استان پهن می کنیم، گفت مجوزها بوم گردی باید هدفمند صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، شهاب نادری در آیین رونمایی از لوگو کرمانشاه۲۰۲۰ که در سرسرای اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد، اظهار داشت: از وزیر میراث فرهنگی می خواهیم در حوزه گردشگری خصوصا گردشگران خارجی به جد ورود پیدا کنند و قطار گردشگری در کشور را نیز توسعه دهند.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولان و مردم برای ثبت جهانی اورامانات تلاش دارند و از این بابت قدردان همه ی آن ها هستم، اظهار داشت: اورامانات از آنجایی که در راه ثبت جهانی است باید در رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ در اولویت قرار گیرد.

این مسؤول گفت: منطقه زیبای اورامانات پتانسیل قطب گردشگری کشور را دارد و از سفیران کشورها نیز دعوت خواهیم کرد از این منطقه بازدید کنند.
نادری بیان کرد: فعالین گردشگری، متولیان تاسیسات گردشگری و بوم گردی باید یک انجمن متحد و یک شکلی تشکیل دهند تا ما نیز در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات به حق آن ها باشیم.
وی با اشاره به اینکه صنعت توریسم و گردشگری با شعار محوری توسعه پیدا نمی کند، خاطرنشان کرد: بی توجهی، سهل انگاری و بی دقتی فعالان گردشگری سبب می شود صنعت گردشگری استان رشد نکند.
این مسؤول با بیان اینکه مدیرعامل راه آهن ایران در بازدید خود از کرمانشاه موافق قطار گردشگری در استان است، افزود: فرش قرمزی برای سرمایه گذاران در این حوزه پهن خواهیم کرد.
رییس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: باید شرایط پرداخت تسهیلات سهل و مجوزهای بوم گردی به‌صورت هدفمند صادر شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.