پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 715
  پرینتخانه » اخبار جدید, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ |
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد

رشد ابر و بارش های پراکنده در کرمانشاه/ هوا به ۲۰ درجه سانتیگراد می رسد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از وزش باد، رشد ابر و بارش های پراکنده در جو منطقه خبر داد و گفت: حداکثر دمای هوا در هفته پیش رو به طور میانگین نزدیک 10 تا 12 درجه سانتیگراد و در هفته دوم بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد قابل پیش بینی است.

محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: طبق اطلاعات ایستگاه هواشناسی استان موج اصلی سامانه بارشی از جو منطقه خارج شده و هفته جاری احتمالا بارش های خفیف و پراکنده به صورت نقطه ای داشته باشیم.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در ساعاتی از اواخر وقت روز یکشنبه، هوا در نواحی مرزی غبارآلود شد، عنوان کرد: روزهای شنبه و یکشنبه، کاهش نسبتاًمحسوس دمای شبانه و در برخی نقاط تشکیل مه صبحگاهی، مهمترین پدیده های جوی بود.

این مسوول ادامه داد: بعد از ظهر دوشنبه احتمالا شاهد بارش مختصری خواهیم بود، همچنین تا ۲۵ اسفند بارش قابل ملاحظه‌ای در نقشه ها مشاهده نمی شود.
وی گفت: هوای امروز و فردا بدون بارش، با کاهش دمای شبانه و احتمال مه صبحگاهی در برخی نقاط خواهد بود.
به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در دوشنبه عبور موجی ضعیف از جو منطقه، در ساعاتی سبب وزش باد و بارش موقت باران خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در روز سه شنبه بارشی پیش بینی نمی شود، افزود: از روز چهارشنبه تا اواخر هفته، امواجی ضعیف و کم رطوبت به تناوب از جو منطقه عبور کرده سبب وزش باد، رشد ابروبارش های ضعیف و پراکنده خصوصا در روز جمعه خواهد شد.
خسروی اظهار داشت: حداکثر دمای هوای استان در هفته پیش رو به طور میانگین نزدیک ۱۰ تا ۱۲ درجه سانتیگراد و در هفته دوم بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد قابل پیش بینی است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.