پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7141
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۴۱ |
مسؤول هیات الرضا(ع) کرمانشاه مطرح کرد

رضایت و استقبال کرمانشاهیان از مراسم "خیمه سوزان" هیات الرضا(ع)/ مسؤولان همراهی کنند

مسؤول هیات الرضا علیه‌السلام کرمانشاه از رضایتمندی و استقبال شهروندان از برگزاری مراسم "خیمه سوزان" در شهرک الهیه به همت این هیات مذهبی خبر داد و گفت: توقع داریم مردم و مسؤولان بیشتر همراهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هیات الرضا علیه‌السلام شهرک الهیه کرمانشاه بیش از ۱۴ سال است، که مراسم خیمه سوزان ظهر عاشورا را در مقابل مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه با حضور محبان و دلدادگان حضرت ابا عبدالله الحسین در منطقه ۶ کرمانشاه برگزار می‌کنند و مورد استقبال اهالی منطقه و عاشقان سیدالشهدا علیه‌السلام قرار می‌گیرد.
براساس این گزارش، طی دو سال گذشته برگزاری این مراسم ملی و مذهبی در این منطقه با حواشی متعددی روبه رو شده که از جمله آن می‌توان به مشکلات صوتی، هماهنگی، حمایت مسؤولان مربوطه و برخی افراد اشاره کرد، که جای تامل دارد.
خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، بیش از پنج سال است، این مراسم را پوشش خبری داده و از نزدیک به برگزاری شایسته و خوب این مراسم معنوی در منطقه آشنایی کامل دارد.
رضا باغنی امروز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه ضمن اشاره به برگزاری مراسم خیمه سوزان واقعه تاریخی عاشورا و استقبال محبان خاندان عصمت و طهارت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه در راستای همدلی با بازماندگان صحرای کربلا معلی، اظهار داشت: شهروندان با ابراز ارادت به هیات الرضا علیه‌السلام شهرک الهیه کرمانشاه در این مراسم حضور چشمگیر خوبی دارند، لذا همه تلاش ما رضایتمندی آنان و خدمات رسانی به ائمه اطهار علیهم السلام است.
فیلم| رضایت و استقبال کرمانشاهیان از مراسم “خیمه سوزان” هیات الرضا(ع)/ مسؤولان همراهی کنند
مسؤول هیات الرضا علیه‌السلام کرمامسؤول نشاه خاطرنشان کرد: برخی مسائل در برگزاری بهتر این مراسم، اختلال هایی ایجاد می‌کند، در حالی که توقع داریم با اتحاد و همبستگی بیشتری این نوع مراسمات مذهبی و عاشورای حسینی را برگزار کنیم، لذا امیدواریم سال های آتی این مسائل رفع و حل شود تا بتوانیم دین خود را نسبت به یاران باوفای امام حسین علیه‌السلام و ائمه اطهار ادا کنیم.
گفتنی است، ویدئو کامل این مصاحبه را می توانید در ادامه ببینید
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.