پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6866
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ |
فرماندار قصرشیرین:

اتوبوس‌های مرز خسروی برای اعزام زائران به کربلا استقرار یافت

فرماندار قصرشیرین از استقرار اتوبوس‌های مسافربری در مرز خسروی برای انتقال زوار از این مرز به عتبات عالیات و کربلای معلی خبر داد.

مرادعلی تاتار امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از از استقرار اتوبوس‌های مسافربری در مرز خسروی برای خومات رسانی و انتقال زائران اربعین حسینی از این مرز به عتبات عالیات و کربلای معلی خبر داد.
فرماندار قصرشیرین بیان کرد: تجهیزات حمل و نقل مسافران ابا عبدالله الحسین علیه السلام به کربلای معلی لحاظ شده و زائران عتبات عالیات از فردا دوشنبه ۱۸ شهریور می‌توانند برای عبور از کشور به مرز خسروی مراجعه کنند.
این مسؤول با تاکید بر اینکه برای تسهیل در تردد و انتقال زائران اربعین حسینی از مرز خسروی به عتبات عالیات اتوبوس‌هایی در مرز خسروی مستقر شده‌اند، ادامه داد: این اتومبیل های مسافربری زوار را تا کربلای معلی منتقل می‌کنند و همه تلاش ما تسهیل در خدمت رسانی شایسته است.
این مسؤول در مورد شایعاتی مبنی بر بسته بودن مرز که از سوی برخی رسانه های داخلی در فضای مجازی با هدف بازی با افکار عمومی منتشر شده بود، اظهار داشت: تردد در این مرز بدون مشکل انجام می‌شود، مسافران اربعین حسینی می توانند با بازگشایی مرزخسروی از نزدیک ترین مرز رسمی کشور به عتبات عالیات مشرف بشوند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.