پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 6855
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ |
معاون راهداری خبر داد

آماده سازی زیرساخت‌های قصرشیرین/ خسروی نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات است

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آماده سازی زیرساخت‌های قصرشیرین خبر داد و گفت: خسروی نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات است.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، حیدر مطاعی عصر امروز در بازدید از مرزهای پرویز خان و خسروی در راستای آماده سازی مسیر زائرین کربلا و تجهیز کردن مرز برای تردد زائران اربعین حسینی (ع)‍ از آماده سازی تجهیزات لازم خبر داد.
معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی محور کرمانشاه به خسروی در راستای تسهیل در تردد زوار اباعبدالله الحسین(ع)، بیان کرد: خسروی امن ترین و نزدیک‌ترین مرز کشور به کربلای معلی است.
فریبرز کرمی در این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده در مسیر کرمانشاه به خسروی، گفت: آسفالت مسیر برگشت کرندغرب به خسروآباد به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال خاتمه یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب به طول پنج کیلومتر و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز به اتمام رسیده است، عنوان کرد: جاده ریخک به قصرشیرین نیز به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در حال انجام است.
این مسؤول با اشاره به اینکه هنوز حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این محور تخصیص داده شده، افزود: برای اصلاح مسیر عین‌الکش به طول ۴۰۰ متر ۱۵۰ تن آسفالت گرم استفاده شده است.
گفتنی است، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور در ادامه سفر به استان کرمانشاه از پایانه مرزی خسروی و پرویز خان بازدید به عمل آورد، همچنین در این بازدید مشاور استاندار کرمانشاه و فرماندار قصر شیرین حضور داشتند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.