پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 6696
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ |
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف کرمانشاه مطرح کرد

بصیرت مهم ترین ویژگی اصحاب سیدالشهداء(ع)/ طنین "لبیک یاحسین(ع)" در بقاع متبرکه کرمانشاه پیچید

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان کرمانشاه گفت: مهم ترین ویژگی اصحاب سیدالشهداء بصیرت است و نوای لبیک یاحسین علیه السلام در بقاع متبرکه استان طنین انداز شد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام‌مهدی توسلی در اجتماع بزرگ سوگواران حسینی (ع) که عصر امروز در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم(‌ع) در کرمانشاه، برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت مهم ترین ویژگی اصحاب اباعبدالله الحسین علیه السلام است.
معاون‌فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه با بیان ایتکه در صدر اسلام جنگ های زیادی برای دوام و قوام اسلام شکل گرفت، گفت: از زمان پیامبر(ص) تا عصر حاضر شهدای زیادی خون خود را نثار کردند تا اسلام باقی و پا بر جا بماند.
وی با بیان اینکه بصیرت را قدرت تشخیص است، تصریح کرد: بصیرت یعنی قدرت تشخیص دادن و اینکه در چه موقعیتی چه کاری انجام دهیم و می بینید که مقام‌معظم رهبری همواره خواص را به داشتن بصیرت سفارش می کنند و الا مردم‌ما با بصیرت هستند و هرجا احساس کردند برای حفظ دین باید حرکتی کنند به صحنه آمدند.
حجت الاسلام‌توسلی گفت: کلام “لبیک یاحسین علیه‌السلام: معنا دارد و باید این لبیک را با بصیرت گفت و امیدواریم با بصیرت مقدمات جهانی شدن حکومت ‌امام‌عصر(عج) را فراهم‌کنیم.
گفتنی است ، نوای “لبیک یا حسین علیه السلام” با حضور جمعی از عاشقان ابا عبدالله الحسین علیه السلام در بقاع متبرکه و شاخص استان کرمانشاه طنین انداز شد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.