پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 6652
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ |
روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد

معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه به عنوان دستگاه برتر اشتغالزایی

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه از معرفی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان به عنوان دستگاه برتر اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، مرتضی حسینی فر با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره استانی شهید رجایی، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان رتبه برتر در امر اشتغالزایی را به خود اختصاص داد، همچنین کمیته امداد در سال ۹۷ بیش از پنج هزار و ۳۰ فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان اجرا کرده است.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در این جشنواره ادارات دولتی در استان براساس شاخص های مختلف ارزیابی و ۱۳ دستگاه برتر در استان معرفی شدند.
حسینی فر با بیان اینکه یکی از این شاخص ها ایجاد اشتغال برای مردم بوده، افزود: طی ارزیابی های صورت گرفته کمیته امداد استان کرمانشاه در کنار ادارات کل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت عنوان برتر در امر اشتغال طی سال ۹۷ را به خود اختصاص داده است.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: این نهاد در سال گذشته بیش از پنج هزار و ۳۰ فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان اجرا و به این منظور ۱۲۰ میلیارد تومان وام اشتغال قرض الحسنه به مددجویان پرداخت کرده است.
گفتنی است، در آیین تجلیل از ادارات برتر استان، استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد لوح تقدیر جشنواره را نیز به مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تقدیم کرد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.